Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CarolineJ
Är det någon här som har en Ellevill Zara 4,2? Skulle nån kunna mäta hur lång den är "på riktigt" med båda ändarna inräknade?
Användarens profilbild
Av hcvc
I väntan på svar från någon som har en 4,2:
Har haft en 4,7 och har en 5,2. Zara mäts inkl en avsmalnande ände och på båda längderna jag haft har de snedskurna ändar varit 55 - 60 cm vardera. Så en 4,2:a skulle kanske kunna vara minimum 3,6 i fullbredd + 0,55 + 0,55 = 4,7? Och sedan har båda sjalarna har varit lite längre än uppgivet. Får se om vi får facit och jag är nära sanningen eller ej?
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Det låter ju kanon om det är så :D Då klarar jag mig på en 4,2 i så fall, har en Wellen 4,2 och den är med båda ändar 4,5 och räcker precis till omslutet på magen med knuten fram (endast 10 cm svans på varje men det går) Tycker inte om långa svansar heller så då skulle nog en Zara 4,7 vara för lång.
Användarens profilbild
Av Scharlott
hcvc skrev:I väntan på svar från någon som har en 4,2:
Har haft en 4,7 och har en 5,2. Zara mäts inkl en avsmalnande ände och på båda längderna jag haft har de snedskurna ändar varit 55 - 60 cm vardera. Så en 4,2:a skulle kanske kunna vara minimum 3,6 i fullbredd + 0,55 + 0,55 = 4,7? Och sedan har båda sjalarna har varit lite längre än uppgivet. Får se om vi får facit och jag är nära sanningen eller ej?
Du tänker helt rätt. Zara mäts inkl en snedskuren ände. Innan första tvätten ca 10 cm längre än uppgiven längd, dvs en helt ny Zara 4,2 är 4,3 m inkl en snedskuren ände. Lägg till måttet för den andra snedskurna änden för att få fram Zarans totallängd, ca 4,8-4,9 m innan tvätt 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?