Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ullfrottén från Britt räckte ju till mer än en overall, så idag blev det en jacka med huva. Svart övervikbar resår (usch! den är hemskt pillig att få dit snyggt på så tjockt tyg... skulle behövt vara bredare...)

Sprättade dragkedjan 3 ggr!!! :twisted: Trodde jag var smart och klippte av flärparna av tygband som är längst upp på dragkedjan eftersom jag tyckte de skulle bli så stelt och hårt mot F´s kinder annars.
:evil: :cry: GÖR ALDRIG DET!!! :twisted: :roll:
då hoppar draggrejen av! Och det är inte kul!!!
Fick sy med sytråd förhand längst upp (för då vägrade jag att sprätta en 4e gång (i zigzagad resår och öglig frotté=jättesvårt) och dessutom hade jag gjort mig till och sytt dit ett (vad heter det) dragkedjeskydd/skyddsflärp... på insidan!
Puh! F vaknade och skrek med jämna mellanrum... så man får minsann öva tålamodet! :D
Tjoho! här är resultatet!
Rätt nöjd ändå (fast tyget drog sig lite)
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av millla
Men guuuud va du är duktig!!! :app: Kollade din overall också, helt makalöst vad fin den blev!
Blir jättesugen att göra något liknande men har nog varken sytalang eller tålamod så att det räcker... :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
Tålamod var ordet!
Fin jacka!
Användarens profilbild
Av korell
Åhh my! Blir svettig bara av att tänka på det *puh*

Modigt och fint resultat :)
Av Britt
Jag blir så glad när jag ser att det jag handlat och skickat kommit genom symaskinen redan!
Bra gjort!
Användarens profilbild
Av knutis
Snygg!! :D Körde du på frihand eller hade du nåt mönster? Har klurat på hur man får till en luva om mönster inte finns... :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?