Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Jag ska få hjälpa en kompis att prova bärsjal nästa vecka, hennes pojk är 9 månader och ganska stor. Tror vikten landar på 10 kilo nånstans. Jag funderar på MeiTai, eller möjligtvis Podegei, men MT känns mest aktuellt då hon aldrig använt sjal förut och det måste vara enkelt att ta på och av. Manduca har de redan tittat lite på, men hon är ändå mer intresserad av en sjal, vilket gläder mig så otroligt!

Den här kompisen har alltid sagt abslut nej till sjal så det känns extra kul!
Användarens profilbild
Av nevin
Ja, jag har tre här hemma tror jag, någon av dem borde passa bra för dem hoppas jag. Mest hoppas jag förstås på min egensydda med påfågel på, de skulle vara väldigt fina i den också!
Användarens profilbild
Av zingo
Hur gick det?
Användarens profilbild
Av nevin
Vi ska prova imorgon eftermiddag, det ska bli jättekul att få hjälpe henne!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ringsjalarna vill jag bara påminna om :wink:

Och är ni hemma hos dig har hon ju alla möjligheter att prova olika sjalar :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ta med sjal också för det är inte alla som mei tai passar.
Jag tex har testat hur många olika mei taier som hellst men tycker inte alls att de avlastar bra.
Så ifall det är så att hon inte få till det med mei tai så kan det ju vara bra att låte henne testa sjal också!
Användarens profilbild
Av nevin
Tack för påminnelsen zero.sara!

mammahappy: Jag har både vävd långsjal, trikåsjal, podegei,, ringsjalar x flera, Manduca och flera MTs som hon ska få prova, så jag hoppas att något passar :)
Jag skulle vilja tipsa om att visa bas-x med vävd långsjal då det nog kan känns bekvämt att som nybörjare knyta sjalen för sig och sedan sätta i barnet, istället för att hålla koll på både barn och sjal samtidigt! :-D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nyfiken :D Hur går det för er?
Användarens profilbild
Av nevin
Det gick toppen, förutom att barnet som skulle prova var lite ovillig, han tyckte det var jobbigt att bli fast i sele eller sjal. Och min egen gick som en osalig ande och surade över att inte han fick sitta i SINA grejor!! Härligt med sjalbarn :)

Hur som haver blev ringsjalen kvar hos henne, hon gillade inte MT med alla remmar som ska knytas, och lillepojken var inte heller glad i dem. Ringsjalen fungerade ganska bra, men bäst funkade Manducan faktiskt, så den jag har nu ska jag låna ut när min nya kommer. Hon provade att svänga runt killen på ryggen med, men då var han så trött att han blev ledsen. På magen trivdes han gott iallafall! Så om någon vecka har hon en Manduca hemma att testa lite med :)

Jag bjöd även in henne till en av våra träffar och hon ska komma om hon bara har tid :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: Kul att hon testade så mycke olika saker (vilken ringsjal lånade hon med hem?)*nyfikenienstrut*

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?