Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Jag skulle bli jätteglad! Så fint!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag skulle bli jätteglad. Det är superfint
Användarens profilbild
Av gluGirl
Jag skulle bli jätteglad!
Både för att det var riktigt snyggt men också för att någon tagit sig tid och ork att göra något så fint åt mig.
Användarens profilbild
Av Upia
Är du orolig kan du ju lägga ner lite extra tid på inslagningen också. Vika silkespapper runt om och slå in den i ett vackert papper eller en sån där lyxig kartong, kanske med ett satinband. Det ger en omsorgsfull känsla tycker jag.

Mycket vacker halsduk och mössa förresten!
Användarens profilbild
Av solängel
Tycker absolut man kan ge bort hemmagjort! Och garnet såg så mjukt och fint ut, och när du vet att hon använder sånt, så. Antar att du vet att hon gillar färgen också?

Tycker också att du kan satsa lite extra på inslagningen, det brukar sätta lite extra guldkant på presenten, tycker jag iaf.
Användarens profilbild
Av korell
Jag skulle bli jätteglad!

Nu gillar jag både färg och modell :lol: , men det är själva grejjen eg jag skulle bli så glad och rörd över. Att min vän tagit sig tid att tillverka ngt ämnat bara för mig. :heart:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag skulle bli glad, men pysslar man inte själv så förstår man kanske inte att uppskatta allt arbete bakom den fina presenten.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?