Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Vill nu veta ärligt.

Skulle du bli glad eller besviken om du i 35-års present fick detta set av din kompis?
Bild
Utan nallen då :wink:

Mitt problem är att jag är rädd för att jag ska upplevas som snål. Nu har jag ju bara tagit ett garn som jag hade hemma, har iofs betalat bra för det när jag köpte det, och snott ihop detta.

Ska jag köpa till något mer?

Försöker tänka mig vad jag skulle få betala för ett hemvirkat set i ett tjockt, supermjukt ullgarn i en butik. Varför är det så svårt att sätta ett värde på det man själv har skapat?
Av Ponyo
Kommer hon kunna ha det själv?
Då skulle jag bli jätteglad! Och jag är grymt kräsen.
Garnet har en mycket vacker lyster.
Användarens profilbild
Av MuuM
Maddemoa skrev:Vill nu veta ärligt.

Skulle du bli glad eller besviken om du i 35-års present fick detta set av din kompis?
Bild
Utan nallen då :wink:

Mitt problem är att jag är rädd för att jag ska upplevas som snål. Nu har jag ju bara tagit ett garn som jag hade hemma, har iofs betalat bra för det när jag köpte det, och snott ihop detta.

Ska jag köpa till något mer?

Försöker tänka mig vad jag skulle få betala för ett hemvirkat set i ett tjockt, supermjukt ullgarn i en butik. Varför är det så svårt att sätta ett värde på det man själv har skapat?
Jätteglad! Det är hemgjort, det är gjort med mig i tanke och det är superfint! Du behöver absolut inte köpa något mer. :-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Hemgjort är värt mer än köpes!! Speciellt när omtanke, kärlek och mottagarens smak och stil är med i "att göra procesen"!!
Jag skulle absolut bli glad! Du har tagit av din tid och gjort något just till henne, att köpa ngt går på ett kick!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag skulle bli besviken, MEN det är jag för jag använder varken mössa eller halsduk :wink: var jag en sån som använde det skulle jag bli jätteglad, hemgjorda saker är kääääärlek :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hade jag fått en hemstickat set i storlek, modell och färg som passade mig hade jag blivit superduperglad! :-D

Tycker att du ska satsa på en riktigt fin inslagning av presenten, med silkespapper och fin kartong/påse och kanske matchande kort, så att paketet utstrålar lyx även det!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jennelii skrev:Jag skulle bli besviken, MEN det är jag för jag använder varken mössa eller halsduk :wink: var jag en sån som använde det skulle jag bli jätteglad, hemgjorda saker är kääääärlek :D
Det vet jag ju att hon gör!
Hon går aldrig ut på hösten vintern eller våren utan något på huvudet.
Därför tyckte jag att det var en passande present till någon som har allt.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Maddemoa skrev:
Jennelii skrev:Jag skulle bli besviken, MEN det är jag för jag använder varken mössa eller halsduk :wink: var jag en sån som använde det skulle jag bli jätteglad, hemgjorda saker är kääääärlek :D
Det vet jag ju att hon gör!
Hon går aldrig ut på hösten vintern eller våren utan något på huvudet.
Därför tyckte jag att det var en passande present till någon som har allt.
Ja det tycker jag med, jag hade blivit så rörd! Om jag använde sakerna i fråga förstås :wink:
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag skulle bli jätteglad! Eftersom jag hantverkar lite själv (scrappar och har broderat mycket förut) vet jag också värdet i TIDEN som används i handarbete...
Av Christer Romson Lande
Det enda jag kan tänka mig som kan gå fel är om du har felaktig bild av din kompis och det inte alls är grejer som passar henne. Men den risken finns ju med alla presenter oavsett om de är köpta eller tillverkade.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?