Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
hcvc skrev:Ja, du kan ju gissa vad jag tycker...

...Klart du måste testa den bredare så att jag sedan kan få höra vad du tyckte, och så kan du ju aldrig få originalet till de här färgerna eftersom den är svart också, och så är det ju perfekt att ha en diskret svart/vit och en riktigt färgstark, och nu till hösten/vintern behöver man något i värmande färger...

...jag ger mig här för den här gången.
:Hahaa:

Fast jag upptäckte när jag tittade nogrannare att man inte kan beställa den än, utan först senare i höst. :gaah: ...och jag som just har börjat bestämma mig!
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Scharlott skrev:Jag tycker givetvis Ellevill Zara Curry EV är jättefin, men räknas väl i och för sig som partisk :wink:
Ja, du är väl det... :wink:
Vet du mer om när de kommer?
Av Tiaramoll
Den skulle passa dig perfekt smedsboemma! :tumup:
Verkar vara din favorit färgskala. Du får hålla kik på när den går att beställa.
Skönt att slippa färga, det kan ju misslyckas. :gaah:
Användarens profilbild
Av Scharlott
smedsboemma skrev:
Scharlott skrev:Jag tycker givetvis Ellevill Zara Curry EV är jättefin, men räknas väl i och för sig som partisk :wink:
Ja, du är väl det... :wink:
Vet du mer om när de kommer?
Hoppas det är ok att svara på frågan :wink:
I slutet av oktober hoppas jag 8) Har dessvärre inget mer exakt datum ännu, utan väntar på detta besked från fabriken :wink:
Du får hålla koll i denna tråden: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 8&t=109160, där jag kommer meddela så snart jag vet mer (och det gör jag även på hemsidan).
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?