Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Rana
Jag försökte lägga min 6 veckor gamla tjej i xomsluten vagga i en Baby Bundler. Det gick inte så bra. Hon hamnade i en upprätt ställning i stället för liggande. Fick aldrig till detta med min äldre dotter och då gav jag upp. Tror problemet beror på att jag har stor byst. Nån som har nåt tips på hur jag får till det? Och hur ammar jag henne i sjalen?

Kan man ha en så liten i en ringsjal? Köpte en sån innan Englandsresan i våras och bar min då 1,5 åriga tjej i. Den var suverän att ha i Londons inte alls så handikapp- och barnvagnsvänliga tunnelbana.
Användarens profilbild
Av jag71
Trivdes hon i sjalen fastän det int eblev liggandes? Prova igen! OCh funkar det inte så gör omslutetx eller vad den nu heter. Kolla på första sidan under knytningar (är det väl).
Användarens profilbild
Av annikar
Kan man ha en så liten i en ringsjal? Köpte en sån innan Englandsresan i våras och bar min då 1,5 åriga tjej i. Den var suverän att ha i Londons inte alls så handikapp- och barnvagnsvänliga tunnelbana.

Man kan absolut bär i liten bebis i ringsjal. Antingen i vagga eller mage mot mage. Kolla på sjalbarns förstasida under KNYTA, där finns Diddelis fina bilder på ringsjal. Och om du kollar i GALLERI under Ringo, finns det nån bild på en som bär pyttebebis mage mot mage.
Det är ju lättare att reglera en ringsjal om man ska amma i sjalen än en långsjal.

Kan tyvärr inte uttala mig så mycket om vaggan, Samuel avskydde att ligga ner :wink: Tyckte också att det var jättesvårt att få det bra trots att jag inte har några tuttar att tala om..

Lycka till!
Användarens profilbild
Av aneeha
Min lilla gillade inte vagga, och blev ganska upprätt, och lite klämd. Hon gillar X-omslut mkt bättre. Det gick fint med henne vid 6v.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Då måste ju jag visa hur det ser ut när en snart 6-månaders ligger inknuten i vagga.... :wink: (omsluten kryssvagga á la stjarnbarn.se)
Bild
Användarens profilbild
Av sacha42
så mysigt det ser ut och vad snäll Daga är som går med på det, hade inte gått med lilla stretAlva.

jaha ännu ett foto som du kapat huvudet på dig.....hur ser du ut??? :roll: :wink:
Av Marielle med Runa
Å men, ser att du bor i Skellefteå! Om du vill så kan jag kanske hjälpa dig... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?