Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Victoria P.
Hittar inget om Alpino när jag tråd-söker.. Så nu frågar jag, ni som har Alpino, är det ett bra sele? Jag kanske står i valet o kvalet om jag ska köpa en beg. Beco eller beställa en Alpino. De är ju så snygga!
Vad har ni för erfarenheter av det, bra/dåligt. Jämförelsevis med Becon, vilken avlastar bäst tycker ni, jag vill ha den för o bära på ryggen mest. Lillen väger 12 kg nu.
Becon kändes väldigt varm efter en liten stund, o jag har läst att Alpinon är tunn. Betyder det att det avlastar sämre?
Becon passade inte min kille, han är 186 lång. Antar att det blir samma sak med Alpinon?

Finns det nån i Sthlm som har en Alpino jag kan få testa? Jag bor i Märsta men tar mig in till stan med jämna mellanrum.

Tacksam för info o tips!
Användarens profilbild
Av Victoria P.
Jaha, synd att man inte kan ta sig dit på sl-kort. Det kostar för mycket o ta sig dit med tåget..
Tack för upplysningen iaf! :)
Av Lenaskeå
Jag har bara känt på en Alpino men jag tycker att midjebältet var lite väl tunt. Den är fin men ingen sele jag skulle köpa. Har du provar angelpack? Den är tunn men Alpinon är tunnare ändå. Hör med Mari-tres, hon har en Dragon, tror den är till salu...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?