Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag köpte tre fina chitenges av Jenny och eftersom jag inte har någon som vill bli buren i dem vill jag sy något så att de fina tygerna kommer till användning. Första projektet är en chitengebyxa: Bild
Användarens profilbild
Av glis
Jättefina, men jag vågade kanppt kolla av rädsla för att drabbas av ha-begär. Och visst, jag drabbades. De där tygerna är så himla fina!
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, vad fina de är! Precis så gör de i Zambia. Med matchande skjorta till för pojkar och klänning/tunika till tjejer. Verkligen kul att se vad det blir av "mina" tyger. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
jennychangala skrev:Åh, vad fina de är! Precis så gör de i Zambia. Med matchande skjorta till för pojkar och klänning/tunika till tjejer. Verkligen kul att se vad det blir av "mina" tyger. :D
Ja, har du en till likadan kunde jag faktiskt tänka mig att sy en tunika/jacka. Blir det för brokigt kan jag ju använda dem var för sig. Tyget skulle ju vara bomull/polyester, men känns faktiskt mest som polyester eller något annat konstmaterial. I vanliga fall vill jag ha rena naturmaterial, men strukturen på detta gör att det känns bra ändå. Byxorna är mycket lätta, snabbtorkande och skrynkelfria, riktiga resebyxor.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?