Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
kan jag få tag på dem igen sedan om/när det blir en liten bäbis trea hos oss :heart: ?

Jag har en Panama, de var rätt svåra att få tag på ett tag, men sedan började de göra dem igen. En aubergine äkta skrynkelgås, och en Knyttet & K MT. Och en Girasol kortsjal som nog får stanna.

Jag har sagt att jag aldrig skall sälja dessa, men det känns så dumt att de ligger där till ingen nytta år ut och år in. En Panama borde jag väl kunna hitta igen sedan? Och Knyttet får lova att aldrig sluta sy MT:s, för den är oumbärlig. Frågn är om man kan få tag på en urskrynklig gås? Det har ju kommit lite limited editions av skrynkliga gäss som ändå inte har varit lika skrynkliga som de allra första, så frågan är hur man kan hitta rätt i gåsdjungeln när det blir aktuellt. Eller så skall jag bara behålla dem. Jag har inget behov av pengar, mera av plats...
Användarens profilbild
Av Kristina
Du får väl hyra ut dom. ;) Ta lite mindre betalt och gör en deal om att sjalen ska returneras till dig när du så önskar.
Användarens profilbild
Av hörnsten
Kristina skrev:Du får väl hyra ut dom. ;) Ta lite mindre betalt och gör en deal om att sjalen ska returneras till dig när du så önskar.
:iagree:

Och anmäler mig frivillig... :wink:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Tycker också du ska behålla. Du vet, en vacker dag får du säkert barnbarn och då är det ju guld att kunna plocka fram de gamla sjalarna igen ;)

Vill du att de ska komma till användning under tiden kan du ju låna ut dem. Eller hyra, som Kristina föreslog.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Behåll röstar jag på :)

Trikåsjalarna har jag sålt men de vävda får stanna :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om du inte behöver pengarna akut så tycker jag att du ska behålla de sjalar du har och trivs med! :-D

Hyra ut var väl en bra idé, eller också ser du till att mangla dem innan du lägger undan dem så tar de inte så mycket plats... ;-)
Användarens profilbild
Av mian
Då kan jag spara dem med gott samvete :loving:

Då skall jag vika ihop dem och lägga undan dem för framtida bruk :D
Användarens profilbild
Av Alven
Alltså, trots att vi absolut inte skulle ha fler barn så hade jag inte hjärta att sälja mina sjalar... Så alla som jag hade när Ida fortfarande blev buren regelbundet är kvar. Vem vet, kanske kommer de till användning någon gång, och då menar jag inte enbart av lillkusinen med beräknad förlossning IDAG!!! :app:
Användarens profilbild
Av hcvc
Sälj absolut inte, säger jag :D . Jag tycker att det har varit tröttsamt att prova sig fram i sjaldjungeln efter vad som passar just mig. Och att gå in sjalarna - :gaah: ! Tänk om jag haft min två supersjalar, ingångna och klara, redan från början. Vad mycket axel- och nackont jag hade sluppit då (och frustrerat funderande). Finns väl inget som hindrar att man provar något nytt med en ev trea ändå... Sälj/ släng något annat istället. De där tröjorna du inte använt i år heller. Eller de där fula lakanen som man har utifall att det kommer jättemånga på besök samtidigt.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?