Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelianna
Jag blev inspirerad av kvarnvik och sydde en sele :vågen:

Nu tycker jag andra ska göra detsamma för det var faktiskt både lätt och roligt! :D

Den är 40 cm hög och 40 cm bred och har vinklade axelband, liksom min everest-ryggsäck. Jag har vadderat med hederligt grönt liggunderlag både i avbärarbältet och i axelbanden. Jag har gjort två insnitt nere i ryggdelen. Inspiration har bland annat hämtats härifrån :) http://purr.nu/sysaker/gra_prickig_sele.html

Bild

Bild
En sunkig bärbild där pågen sitter snett. Men man ser iaf att den går att använda ;)

Bild
Av Abunai
Ursnygg! Du funderar inte på att öppna en affär där jag kan komma och handla? :lol:

Är den lika skön som den ser ut? :)
Av Jenny
Den var ju supersnygg! hur funkar det med liggunderlag som vaddering? Det blir inte hårt och stumt?
Användarens profilbild
Av Sedum
Supersnygg! Ser jätte skön ut också. :-)
Användarens profilbild
Av emelianna
Åh tack alla :rodna: Vad glad jag blir :)

Jag har inte provat nån annan sele, så jag har ingenting att jämföra med. Men jag tycker den är skön att bära med!

Det svarta tyget är Hanna från åhlens, det andra kommer också från åhlens!

Jag tycker det funkade bra att vaddera med liggunderlag!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jättefin! När jag övat upp syvanan lite kanske jag också vågar mig på nåt sånt. :)
Användarens profilbild
Av tweed
Superfin! Jag gillar min jättemycket, fast jag har inte använt den på ryggen än. Men idag har jag fått lära mig att svinga upp så nu blir det kanske det också. Har du gjort nåt huvudstöd? Min är ff öppen upptill för att jag ska göra ett, men det verkar liksom inte bli av :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Riktigt snygg!
Användarens profilbild
Av lotti
ser riktigt proffsig ut! Heja!! :app:
Användarens profilbild
Av Annika E
Så snygg!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?