Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
...och ska jag köpa en sån fastän jag redan har en Zara original?

Bild

Om - jag säger om :mitvit: - jag nu skulle få för mig att klicka på köpknappen, så kan jag ju i gengäld strunta i den planerade färgningen av original-Zaran (då sparar jag ju lite pengar) och så kanske, kanske sälja någon annan sjal... :roll:
Jag skulle ju ändå ha färgat min original-Zara i typ samma färgskala.
Användarens profilbild
Av Asia
:love: :this:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den är underbar!!!!! Jag är sugen på att köpa en :D
Användarens profilbild
Av amani
omg, jag har dragits till orange den senaste tiden! vad ere för sjal? Nä vill inte veta, jooo :love: Såååå fin
Användarens profilbild
Av smedsboemma
zero.sara skrev:Den är underbar!!!!! Jag är sugen på att köpa en :D
Jag minns inte varför du sålde din original, var det för att den var smal? Den här är 70 cm så den kompletterar ju den smala. Man måste väl ha en av varje storlek, eller hur? :lol:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
mari_tres skrev:
amani skrev:omg, jag har dragits till orange den senaste tiden! vad ere för sjal? Nä vill inte veta, jooo :love: Såååå fin
Ellevill Zara... kan det vara den som heter "Curry", tro?

Lägger till länk: http://www.ellevill.mystore.no/
Japp, det är curry.
Användarens profilbild
Av MilanE
Den är helt fantastisk och en sån vill JAG också ha ju!!
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag gillar den, funderar på en sådan för att få lite mer färg i garderoben och för att jag vill prova zarah. Den vanliga är inte tillräkligt bred nu när det är stora barn jag bär.
Användarens profilbild
Av zero.sara
smedsboemma skrev:
zero.sara skrev:Den är underbar!!!!! Jag är sugen på att köpa en :D
Jag minns inte varför du sålde din original, var det för att den var smal? Den här är 70 cm så den kompletterar ju den smala. Man måste väl ha en av varje storlek, eller hur? :lol:
Bytte bort den för att jag gillar bredare sjalar, alltså måste ju en zara i 70 cm version passa mig utmärkt 8)
Användarens profilbild
Av hcvc
Ja, du kan ju gissa vad jag tycker...

...Klart du måste testa den bredare så att jag sedan kan få höra vad du tyckte, och så kan du ju aldrig få originalet till de här färgerna eftersom den är svart också, och så är det ju perfekt att ha en diskret svart/vit och en riktigt färgstark, och nu till hösten/vintern behöver man något i värmande färger...

...jag ger mig här för den här gången.

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?