Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amaltea
Köpte på min "lokala" garnaffär på Kortedala Torg, 44 kr för 50 gram kostade det melerade där.
Bilder är jag inte så snabb på :oops: men det kommer!
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Ja...? Kan man göra garn av det? Eller jag fattar inte... men garnet såg ju superhärligt ut. Fast jag får inte köpa mer nu, jag har traderat hem så mycket garn att jag har en hel garderob full snart. Har aldrig i livet tid att sticka så mycket. Men man måste ju ha lite att välja på :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Amaltea
melon skrev:soja? :hmm:
Yepp!
Jag har sett garn av mjölkfiber också det tycker jag verkar lite skumt :siishah:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
kanske lite vid sidan av, men vet någon vad soja har för egenskaper som material? jag har precis köpt barnkläder gjorda av soja, att det är väldigt mjukt kan jag intyga.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Amaltea skrev:
AnnaBanana skrev:kanske lite vid sidan av, men vet någon vad soja har för egenskaper som material? jag har precis köpt barnkläder gjorda av soja, att det är väldigt mjukt kan jag intyga.
Jag har läst om soja här;

http://www.babeco.co.uk/BuyFabrics.html

en bit ner på sidan.
Tack för hjälpen, soja låter ju kanonbra. Och jag glömde ju säga att jag verkligen gillar din mössa, mycket snygg!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?