Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Idag har jag haft den stora förmånen att få hjälpa till att knyta in två ljuvliga nyfödingar i sjal. :loving:

Alltså, att få två bebisar på en gån måste vara som att dra högsta vinsten eller nåt. Helt otroligt va mysigt och härligt och underbart! (jo, jag inser att det är mer jobb också. men ändå... :heart:)
Av ninen
Låter helt fantastiskt. Min mamma, som hade tvillingbebisar (mina bröder) brukar alltid säga att det var så mysigt. När man hade gosat klart med den ena och han somnade, ja då vaknade den andra och så kunde man gosa med honom. Fast det var jobbigt också, det kommer jag minsann ihåg, och ibland, när det är jobbigt med J fattar jag inte hur hon orkade. Men jag tror ändå att jag skulle bli riktigt glad om jag blev gravid med twins...
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag har ju den förmånen att ha fött tvillingar och det var verkligen helt sanslöst underbart med två små pluttar att gosa med och snusa i håret, men det var också helt otroligt jobbigt och vi fick inte mycket tid till varandra min man och jag.
Nu föddes ju mina 10 v. för tidigt med en mycket dramatisk första tid och det förenklade ju inte livet precis.
Nu har vi en liten 1-åring och det är ju som om vi inte hade nåt barn i jämförelse (missförstå mig inte!). Hon är så otroligt lätt att bara bära med sig överallt.
Fast när du skriver som du gör Tina, så kan jag längta tillbaks till den där speciella känslan av att ha två små pluttar som kravlar omkring på ens bröst. :loving: :heart:
Användarens profilbild
Av UWO
smedsboemma skrev:Jag har ju den förmånen att ha fött tvillingar och det var verkligen helt sanslöst underbart med två små pluttar att gosa med och snusa i håret, men det var också helt otroligt jobbigt och vi fick inte mycket tid till varandra min man och jag.
Nu föddes ju mina 10 v. för tidigt med en mycket dramatisk första tid och det förenklade ju inte livet precis.
Nu har vi en liten 1-åring och det är ju som om vi inte hade nåt barn i jämförelse (missförstå mig inte!). Hon är så otroligt lätt att bara bära med sig överallt.
Fast när du skriver som du gör Tina, så kan jag längta tillbaks till den där speciella känslan av att ha två små pluttar som kravlar omkring på ens bröst. :loving: :heart:

:iagree:

Tycker också twins är underbara. Tyvärr var inte sjalar lika populära när de första var små och de andra gillade inte att bli burna samtidigt, så det är inte förrän nu jag sjalar dem samtidigt.
Tycker det är mycket som har blivit enklare också jmf med enling, även om allt det praktiska blir dubbelt upp.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?