Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska jag köpa wellen cassis?

Det är klart du ska, man kan aldrig ha för många sjalar.
14
50%
Du bör nog fundera en gång till innan du köper en.
6
21%
Nej, du har tillräkligt många wellen redan, du behöver inte en till.
1
4%
Nej, du har redan mer än vad du behöver sälj några istället.
7
25%
Användarens profilbild
Av Aurian
Just den Wellen tyckte jag faktiskt inte var så snygg.. Limited eller inte, jag skulle hellre pigga upp med någon finare färgklick :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ebboba
thanisa skrev:
Det är en wellen petrol eller wellen aqua med siden som den också hette.
En limited edition med andra ord. Vilken tur, annars hade sjal- :twisted: tagit mig.
Användarens profilbild
Av thanisa
AnKa skrev:Ok, ärligt talat. Är det inte så att du känner det minsta för att satsa på en annan sjal?
Tja, jag har funderat på på en zarah men de kommer ju inte förrän i oktober den bredare versionen. Sen så trivs jag bäst med didymos. De har många men då jag inte trivs med bomullsindion och det inte kommer andra sorter så ofta så räcker de med hampan och zimt/kobalten. Det skulle nog vara att ha en till hampa och kanske försöka göra färgningen läcker för den är en otrolig sjal att bära i. Nog min favorit för tillfället.
Av anna m
sanna73 skrev:Just för att du har så många Wellen måste du ha även denna. Hur skall du annars få en komplett samling 8)
Och en lind också då förstås!
Användarens profilbild
Av thanisa
Bissa skrev:
anna m skrev:
sanna73 skrev:Just för att du har så många Wellen måste du ha även denna. Hur skall du annars få en komplett samling 8)
Och en lind också då förstås!
holunder och violett (eller vad de heter) också :wink:
aubergine, sequioa den bruna seqiona och så saknar jag granaten också. Det är många som jag kanske borde komplettera med. :wink:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?