Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Jag har en tunn hoppe och det är den enda vävda långsjal jag känt på så jag har inget att jämföra med :) Jag börjar, ju tyngre den lilla blir, tycka att den inte är särskilt förlåtande när man knyter. Oftast blir det bra och jag är på det hela taget jättenöjd med sjalen, men om det skulle bli en inte jättebra knut så skaver det och är väldigt oskönt (och oftast märker jag det mitt ute på ett lerigt fält fullt påklädd och med en hund som högst motvilligt står stilla = inte läge att knyta om). Jag vet hur jag ska göra för att knyta bra, men ibland har jag bråttom och är slarvig (och får ångra mig efteråt).

Så undrar jag, är en tjockare sjal mer förlåtande? Och kanske avlastar bättre?

Och om jag skulle skaffa mig en tjockare sjal, gör det avlastningsmässigt någon skillnad om den är bredare eller smalare? (Har spanat lite på bl a Zaran som ju är smalare. Till saken hör att jag är rätt smal över axlarna så FÖR mycket tyg vill jag inte ha, men avlastningen är den absolut viktigaste frågan då jag går och bär mycket.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?