Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal?

Easy Lava
5
33%
Easy Eld
3
20%
Easy Skog
1
7%
Didy Iris
Inga röster
0%
Något annat, vad?
6
40%
Av Abunai
Jag har lust på en ny sjal, och gärna en easy men det är ju så himla svårt att bestämma sig. Lava, eld och iris har jag alltså redan haft, men förstår inte riktigt varför jag gjorde mig av med dem. :hmm: Så här såg de ut då:

Bild

Bild
i eld.jpg
Eller ska jag hålla mig till min wellen sequoia och didy olaf? De känns så tråkiga. :roll: Eller något helt annat förslag? :D

En sol har vi förresten också haft, och den var också väldigt omtyckt... en sådan kanske? Härligt i höstmörkret. 8)

Bild
Senast redigerad av Abunai den ons sep 24, 2008 12:21, redigerad totalt 1 gånger.
Av anna m
Det ligger en turkos under säljes. Den skulle du vara jättefin i :love: Och köp den så den slutar att sticka mig i ögonen!!! :this:
Av Abunai
anna m skrev:Det ligger en turkos under säljes. Den skulle du vara jättefin i :love: Och köp den så den slutar att sticka mig i ögonen!!! :this:
Ja, jag har funderat på en sådan. Men jag har ju haft en wellen aqua, och den är ju väldigt lik. Och jag vet inte om jag trivdes så bra med den färgen... :hmm:
Användarens profilbild
Av Bollen
En Zara såklart!

Earth eller Forest tror jag du skulle vara väldigt fin i. Men du har haft en Zara va? Gillade du inte den?
Av Abunai
Bollen skrev:En Zara såklart!

Earth eller Forest tror jag du skulle vara väldigt fin i. Men du har haft en Zara va? Gillade du inte den?
Ja, jag har haft en zara candy. Jag tyckte inte om att den var så smal. Tyckte att det var svårt att få till knytningarna då. Men vackra är de!
Användarens profilbild
Av jennychangala
Easy skog röstade jag på. Den är fin den! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Röstade på Lavan, ni var fina i den. Men å andra sidan så var ni fina i Elden och solen också... Hur ni passade i Irisen var lite svårt att se på bilden :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
En sol! :love: Så kan ni lysa ikapp med löven!
Användarens profilbild
Av thanisa
Abunai skrev:
Bollen skrev:En Zara såklart!

Ja, jag har haft en zara candy. Jag tyckte inte om att den var så smal. Tyckte att det var svårt att få till knytningarna då. Men vackra är de!
Då tycker jag att du väntar ett litet tag och så beställer du sedan en sara curry. De är ju 70 cm istället för 55cm som de som finns på marknaden nu är.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
LAVA!!!

Ni var så fina i den!!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av hcvc
Lavan var jättefin på er och säkert Sol också, även om man inte såg dig. Eld var fint, men kändes bra mycket tamare än de andra två, men din härliga hårfärg och distinkta frisyr. Fast jag trivs ju inte med känslan i Easycare... och som den Zara-terrorist jag är :oops: tyckte jag att Candy var superfin på dig, och att Fresh nog hade kunnat vara något. Kanske Thanisas idé om Curry?
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tycker en Zara Curry jag också! (och en sån vill jag också ha!!) annars röstar jag på Lavan som är såååå vacker på er!
Användarens profilbild
Av Lando
Super-fina i Lavan :D

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?