Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sintra
Jag vet inte riktigt vad jag köpt...ropade in en Calin Bleu bärsjal, ny i förpackning, på tradera för 150 spänn. Nåt att ha eller bara att göra trasmattor av?

Det står "Cotonéa" på den, och den är naturvit. (har bara sett bild än så länge)

/ Mija
Användarens profilbild
Av Sintra
Jag hoppas att det är en vävd sjal. Är det det?
Användarens profilbild
Av tweed
calin bleu tillverkar olika sjalar, den vanligaste här är väl gauze som är en tunn, vävd sjal. cotonéa borde väl betyda bomull, jag gissar att den är vävd
Användarens profilbild
Av Sintra
Tack tack för svaret

:) Jag längtar tills jag får se den!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Låter som en Calin Bleu gauze natur - det är en vävd bärsjal en av de allra tunnaste 8) Fick du en sådan för 150 kr är det definitivt ett kap :D

Bild
Användarens profilbild
Av Sintra
Äsch. Nu har jag gjort lite research. Det där med Calin Bleu har nog nån fått om bakfoten. Nu tror jag att det är en sån här: http://www.textiles-zaessinger.com/orga ... hp?lang=Fr
Det stämmer med måtten också.

En trikåsjal alltså. inte alls vad jag behöver! Men å andra sidan får både bästis och syster barn i mars, så den kommer säkert till användning.
Användarens profilbild
Av Sintra
Nu har jag den!

Det är en vävd sjal, just som jag hoppades. Den är 4.2 meter lång, tysk och ganska stel :) Ska tvätta den och cenrifugera hårt så den kanske blir mjukare...

Jag gav alltså 155kr för denna helt oanvända sjal. Ändarna är raka, tyvärr, så den är ju lite svårknuten, men jag gjorde ett omslutet X med sonen och det funkar absolut (får tom lite svans) Så småningom kankse den får åka färgbad och bli grön.

Det är min andra _DAG _med vävd sjal - igår bar jag i en Stork, men gillar inte färgen. Och längden. Den är 5.2m. LÅNG! Men jag är helt klart pånyttfrälst. :app: Vävda sjalar is da shit!!! Nu ska MAM:en få vänta på ett litet systerbarn i mars! :heart:
Användarens profilbild
Av Sintra
Bah. Jag älskar storken. Cotonéan avlastar liksom....INTE!
Användarens profilbild
Av Sintra
jaja, det var roligt att se ändå...för det är såååå många som säger "men vadå det är väl bara att ta ett långt tygstycke vilket som helst"...NU har jag förstahandserfarenhet från att alla sjalar inte är bra... :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?