Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Bilder på min nya KAM-press som jag beställde från Kina har efterfrågats, här kommer de!

Först ut en bild på alltihop jag beställde, dvs KAM-pressen, verktyg i strl 16 och 20, storlekslappar i M och L (en rulle av vardera,) 100 svarta och 100 vita knappar i vardera storleken, och sedan hade jag så svårt att bestämma vilka övriga färger jag ville ha, så jag tog en color sampler pack, dvs 25 knappar av vardera 41 färger (svart och vitt ingick ej.) De två påsarna längst till vänster med knappar i olika färger är knappar med motiv på, som jag fick med gratis!

Bild

Här är en bild enbart på de knappar som ingick i "color sampler pack". Maken skrattade åt mig när jag sa att det var mina godis-påsar! :roll:

Bild

Jag betalade inte så fasligt mycket för alltihopa, 1135:- för alltsammans inkl. frakt är väl helt okej? :vågen: :D Det är förresten ungefär halva priset av vad enbart KAM-pressen med verktyg i strl 16 och 20 kostar i Sverige...
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Humleblomstern och Smultronbarn: Jaa, verkligen! :lol:

annikar: Jag knappar knappar och smider planer, här ska lekas! :mrgreen:

florin: Man får gå med i en Yahoo-group, http://groups.yahoo.com/group/notionsupply/ och där kan man sedan lägga sin beställning. Man måste ha PayPal för att kunna betala, men det kostar inget att registrera sig för det.

kvarnvik: :hmm: Ingen aning... Det är ju en rejäl press, men jag vet faktiskt inte...

Nettan: Ja, verkligen superbilligt! Paketet kan ju fastna i tullen och då får man betala avgift för att ta in varorna i Sverige, men mitt paket gled rätt igenom tullen. Fast även om det hade tillkommit avgifter så hade det ändå varit billigare än att köpa här i Sverige, tyvärr på sätt och vis för jag hade hellre gynnat de svenska försäljarna. Och jo, en hel del pockets kommer det att bli, och jag har redan idéer på att knappa lite av vart!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Lägger mig i lite: standardknapparna ska i alla fall klara 4 lager av inte alltför tjockt tyg. Det finns även knappar med långt stift som man kan använda till att knappa tjockare tyger, de finns dock inte i alla färger :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Just det, long prong= långt stift, klarar rätt tjockt tyg :) Har inte testat själv dock.

Förresten är Serena inte omöjlig, vill man dela upp betalningen brukar det gå bra :)

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?