Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bubbel
:D :vågen: Vad glad jag blir - glad för en mormor som vill och vågar bära, för en sedemera nöjd liten bebis, för att du vågade fråga så att de fick mysa ihop :heart: Ett inlägg att må bra av!
Användarens profilbild
Av Asia
:heart:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Vad fint av dig att hjälpa henne! :vågen:
Ja, jag har då aldrig fattat detta att vissa ratar typ ergo för att "det är enklare med babybjörn"
För mig var inte Becon bara en fröjad att bära i för att den var bekväm (och snygg) utan också för att den var 1000 ggr enklare än bb.
och då hade vi inte ens den där high-tech historian med ryggplatta... :roll: :lol:
Av anpa
Vad sött!!!
:heart:

Min man tycker också att BB är lättast att bära i.. Men den sålde jag ändå. Hoppas han kommer gilla sin nya Butterfly som jag har köpt till honom :heart: . Men jag håller med bättre BB än inget!
Användarens profilbild
Av malinmedflera
:vågen:
Användarens profilbild
Av Filantra
Gullemormor! Och vad bra att du gick fram och erbjöd din hjälp!
Av Woodgroves
Hurra för dig och mormorn!
Av Zsarah
ååh va gulligt av dej och mormodern:)
Användarens profilbild
Av solanna
Bra gjort av både dig och mormor! Skönt att lilla bebisen fick komma upp och mysa till slut. :heart:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Mamasamueli skrev:Man skall icke förringa babybjörnen som bärhjälpmedel! :this: Tänk så många bebisar som slipper ligga i vagnar utan blir burna tätt intill tack vare BB.
:iagree:
Snällt av dig att hjälpa!

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?