Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Nu blir man ju nyfiken på hur den fula mittmarkeringen ser ut.
Nån som kan ta en bild å visa? :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
mammahappy skrev:Nu blir man ju nyfiken på hur den fula mittmarkeringen ser ut.
Samma här... :siishah: *nyfikenheten flödar*
/Cecilia
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sockertopp skrev:Men......inget svar innan sü jag försöker igen.
Den är inte märkt i mitten av ena lüngsidan dü? Eller har den inte sneda ändar förresten? För dü föll ju mitt resonemang snabbt......
jo, den har sneda ändar. jag kollade nu, och det stämmer faktiskt som du säger att den är i mitten av ena långsidan. men det är ju lite knäppt att märka ut den så :roll:

kan nog ta ett kort på mittmarkeringen imorgon förresten, men det är en lös tvättrådslapp som det står www.calinbleu.com på.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
diddeldi skrev:
jo, den har sneda ändar. jag kollade nu, och det stämmer faktiskt som du säger att den är i mitten av ena långsidan. men det är ju lite knäppt att märka ut den så :roll:
Knäppt ja. Men enklast för dem skulle jag tro. Maila dem o püpeka hur dumt det är vet'ja.
Användarens profilbild
Av Buscilla
buebo skrev:

Här på tredje bilden syns den sticka upp. http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 15&start=0
Aha...fast sååååå fasligt är det väl ändå inte :roll: ...säger jag för att jag själv är så sugen på en gås ;-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Lydia
Ser ut som en tvättrådslapp ungefär (fast smal) :lol:
Användarens profilbild
Av KATARINA
annikar skrev:Min sitter också snett, typ 15 cm eller så :shock:
Men den är så pass lång så det gör inget. Min mäter totalt ca 5.5m vilket är typ 1.20 för långt för mig :roll:
Men det är ju dåligt at det diffar så mycket...
Har du mätt båda ändarna då? Den ska vara 5 m då ena änden är räknad och sedan ytterligare ca 15 cm med den andra.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Sockertopp skrev:Det är inte som pü min Hoppe dü? Där är mittmarkeringen pü mitten av den lüngsida den sitter pü. Det gör ju att den hamnar snedskärningens längd/2 fel. Pü hoppizen finns en pü var lüngsida o den riktiga mitten hamnar ju mittemellan dessa tvü markeringar.
Stämmer det du säger. Det betyder att den ska sitta ca 7,5 cm längre åt mitten då om en ände är 15 cm :roll: Ska påpeka det för tillverkaren!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag förmodar att man tänkt att knuten skall vara i sidan (precis som diddeldi skriver). Vi tar med oss synpunkterna om markeringslappen och meddelar tillverkaren.
Användarens profilbild
Av annikar
KATARINA skrev:
Men den är så pass lång så det gör inget. Min mäter totalt ca 5.5m vilket är typ 1.20 för långt för mig :roll:
Har du mätt båda ändarna då? Den ska vara 5 m då ena änden är räknad och sedan ytterligare ca 15 cm med den andra.
Min är faktiskt 5.42m om jag mäter med endast ena änden. det blir alltså 5.57 totalt :D
Fast hellre för lång än för kort. Det var ju bara onödigt att smala jag skulle få det exemplaret :D
Användarens profilbild
Av zandrama
annikar skrev:
KATARINA skrev:
Min är faktiskt 5.42m om jag mäter med endast ena änden. det blir alltså 5.57 totalt :D
Fast hellre för lång än för kort. Det var ju bara onödigt att smala jag skulle få det exemplaret :D
OJ! :shock: :shock:
Ska man våga köpa en gås iallafall... Jo, jag måste... Även fast jag tycker att min EllaRoo på 5 m är lite lång. :floet2:
Användarens profilbild
Av KATARINA
annikar skrev:
KATARINA skrev:
:shock: Ja, så lång ska den ju inte vara!
Användarens profilbild
Av annikar
OJ! Shocked Shocked
Ska man våga köpa en gås iallafall... Jo, jag måste... Även fast jag tycker att min EllaRoo på 5 m är lite lång. Vissla
Rekommenderar absolut gåsen iallafall! Och i värsta fall kan man ju ta fram saxen...
Användarens profilbild
Av Karion
Haha. Jo, det är lite lustigt hur den hamnar mittmarkeringen... Fast det är inte så det blir lagom att knyta i sidan heller om man får den runt ett extra varv - som jag får... tyvärr... Har inte mätt min heller så jag har ingen aning om hur lång den är egentligen...
Får lite känslan av att man inte velat lägga ner nått mycket syjobb på den här sjalen - overlockade kanter runt om på en vävd sjal känns lite latmaskvarning .... :roll: Skönt tyg verkligen, men sömmarna lämnar en del att önska .... Liksom placeringen av mittmarkeringen.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?