Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
finns det någon som gjort det?
Användarens profilbild
Av jag71
Nej men jag har en "klippinstruktion" till en sån någonstans. Vet bara inte vart.
Användarens profilbild
Av Asia
det skulle jag vilja se!
Användarens profilbild
Av Panakeia
blir det verkligen hållbart att göra det ur ett stycke?

måste blir rätt stora slitningar på tyget i kanter osv?

för att inte tala om vilket slöseri av material?istället för att klara sig på ca 2oo*140 för en hel MT cm så behöver du ju då ca 250*200 cm och så får man istället massa konstiga stuvbitar i konstiga former...?

njee,njaa...visst mönsterpassat och snyggt blir det ju....men är det värt det?
Användarens profilbild
Av Asia
så långt har inte jag tänkt, jag kan ju inte ens sy! :oops:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Asia skrev:så långt har inte jag tänkt, jag kan ju inte ens sy! :oops:
njae, det var bara en kvick reflektion från min sida, nån annan som testat att sy en sådan får gärna motbevisa mig att det visst är praktiskt!som sagt, det blir nog snyggt iaf!
Användarens profilbild
Av jag71
Den jag har en klippanvisning på är klippt ur ett stycke tyg. Klippt så att det inte går åt flera meter utan man klipper fram och tillbaka (inte riktigt men jag hoppas någon förstår) så att det itne blir något spill allas.
Av anpa
jag71 skrev:Den jag har en klippanvisning på är klippt ur ett stycke tyg. Klippt så att det inte går åt flera meter utan man klipper fram och tillbaka (inte riktigt men jag hoppas någon förstår) så att det itne blir något spill allas.
Åh, den skulle jag vilja se!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag71 skrev:Den jag har en klippanvisning på är klippt ur ett stycke tyg. Klippt så att det inte går åt flera meter utan man klipper fram och tillbaka (inte riktigt men jag hoppas någon förstår) så att det itne blir något spill allas.
det låter spännande!!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har letat och letat men jag tror att den ligger på vår externa hårddisk som åkt i golvet och inte vill fungera. Det kostar över 5 000 kr at tlaga den och de pengarna finns inte just nu. Så jag återkommer om några år när vi fixat sk*t*n, det är ju där alla bilder från bla Skrutt och små tösernas första år finns! :( :( :gaah:
Användarens profilbild
Av Asia
nej vad tråkigt med alla bilder! Hoppas ni får den fixad nångång!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag71 skrev:Jag har letat och letat men jag tror att den ligger på vår externa hårddisk som åkt i golvet och inte vill fungera. Det kostar över 5 000 kr at tlaga den och de pengarna finns inte just nu. Så jag återkommer om några år när vi fixat sk*t*n, det är ju där alla bilder från bla Skrutt och små tösernas första år finns! :( :( :gaah:

been there, har just fått tillbaka alla mina bilder på den extärna, som maken hade i krasch för ...nåra månader sedan!.....

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?