Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Funderar på en bebina stjärntecken 8) och undrar om det är så att de brukar vara längre än längden som anges, eller om den är exakt den längden? Velar mellan en 4,6:a och en 5,1:a.

Och ska man ta sitt eget eller barnets? :problem:
Av Lenaskeå
Jag hade en Skorpion, min sons tecken. Jag tog hans tecken för att det skulle vara "hans" sjal :) Mätte aldrig sjalen så jag kan inte säga nåt om längden, men det är den mjukaste sjalen som jag haft! Tycker bättre om Easyn ändå..
Användarens profilbild
Av sanna73
Har en lejon 4,2m som är en underbat mjuk sjal och perfekt att knyta ryggknytning med.
Har dock aldrig mätt den, så jag vet inte hur längden är i förhållande till det angivna (dvs mitt svar tillför inget egentligen :wink: )

Jag har tur, sonen och jag har samma stjärntecken, så det blev inget krångel :lol:
Av eamane
Jag har en i mitt stjärntecken för då kan jag använda den till fler barn :wink: Vet inte hur längden på min ska vara men den är typ stl 8 :roll: ca 5,7 m lång har jag för mej...
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev:Jag har en i mitt stjärntecken för då kan jag använda den till fler barn :wink: Vet inte hur längden på min ska vara men den är typ stl 8 :roll: ca 5,7 m lång har jag för mej...
Nu kör du med Didymos storleksangivelse tror jag :lol:
Hos Stellareis finns de i lager i 4,2 4,6 och 5,1. Har bebina kanske någon officiell hemsida man kan kolla på... men jag tycker att det är smididgast att beställa från Sverige ändå. Har fått tipset att kolla på Ebay också men vill inte hålla på att trassla med tull och grejor så jag håller mig till tyska ebay och där finns det inget stjärntecken alls just nu.
Av eamane
mari_tres skrev:
eamane skrev:Jag har en i mitt stjärntecken för då kan jag använda den till fler barn :wink: Vet inte hur längden på min ska vara men den är typ stl 8 :roll: ca 5,7 m lång har jag för mej...
Nu kör du med Didymos storleksangivelse tror jag :lol:
Hos Stellareis finns de i lager i 4,2 4,6 och 5,1. Har bebina kanske någon officiell hemsida man kan kolla på... men jag tycker att det är smididgast att beställa från Sverige ändå. Har fått tipset att kolla på Ebay också men vill inte hålla på att trassla med tull och grejor så jag håller mig till tyska ebay och där finns det inget stjärntecken alls just nu.
Jao det är ju ungefär det jag jämför med ja... Vet inte om min var en gammal specialutgåva eller så men lång är den!
http://www.bebina.com/babysling.html finns ju att kolla på?
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev: Jao det är ju ungefär det jag jämför med ja... Vet inte om min var en gammal specialutgåva eller så men lång är den!
http://www.bebina.com/babysling.html finns ju att kolla på?

Jo, har hittat bebina.com men tycker inte att det hjälper nåt :lol: Undrar fortfarande om längderna... om din däremot inte var en specialutgåva så skulle det innebära att de är bra mycket längre än vad som anges, eftersom den längsta jag hittar där är 5,1
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?