Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
tänkte bara visa vad jag knåpat ihop i helgen, ganska värdelös bild, men men...:

Bild

Det är verkligen ett superbra mönster du gjort Tina! Blev jätteskön att bära med :D
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åh, jättesnygg :D
Vilken söt liten modell du har också.
Användarens profilbild
Av sacha42
supernice och vilken gullig liten modell, ser ut att trivas jättebra (båda två) :D
Användarens profilbild
Av boosten
Oharreminje, det är ju en sån som JAG skulle göra!!.. nångång.. :roll:
Skitsnygg var den! :love:
Användarens profilbild
Av aneeha
Den var verkligen ursnygg. HAr själv sytt efter modellen, men var og inte så noga som du med raka sömmar...

Tycker du att det funkar med såpass smallt band till höftbältet? Jag fick byta till bilbälte och stort spänne för att selen skulle bli riktigt skön.
Användarens profilbild
Av Lydia
Den ser jättemysig ut! Snygg! 8)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
AnnaEEH skrev:Den var verkligen ursnygg. HAr själv sytt efter modellen, men var og inte så noga som du med raka sömmar...

Tycker du att det funkar med såpass smallt band till höftbältet? Jag fick byta till bilbälte och stort spänne för att selen skulle bli riktigt skön.
Var hittade du det (bälte+spänne)? Är i sytagen själv...
Av belinda
Tack hörrni :oops: blir jätteglad :D
AnnaEEH skrev:Den var verkligen ursnygg. HAr själv sytt efter modellen, men var og inte så noga som du med raka sömmar...

Jag tycker absolut at det funkar med det! I och för sej har jag ju inte hunnitbära flera timmar med den än, men jag tror inte att det kommer störa mej.

Angående raka sömmar, kameran ljuger... :floet2:
Användarens profilbild
Av aneeha
Sara med 98+02+05 skrev:Var hittade du det (bälte+spänne)? Är i sytagen själv...
Jag skickade iväg sambon att leta... Bild Han hittade spännet på Friluftsbutiken i Skövde (där jag bad honom börja leta...), och de hänvisade honom vidare till en sybehörsaffär som hade pasande bilbälte till. (så nu kanske jag kan använda selen istället för bilbarnstol :wink: )
Användarens profilbild
Av Soffi
:P Jättefin, nu måste jag också sätta mig vid symaskinen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?