Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

´Vilken bebina stjärntecken ska jag välja?

Våg
4
40%
Stenbock
6
60%
Jag vet inte vilken jag ska välja. Jag (mamma) är kräfta, pappa är skorpion, vår äldsta dotter kräfta, mellanbarnet våg och minsta pojken blev stenbock.

Så nu är det knivigt, vilken man ska ta!

Kräfta och skorpion går bort eftersom jag inte gillar vattendjur, särskilt inte med klor, blir allt som oftast magsjuk av dem. :ill:
Dessutom tyckte jag inte de var så fina.
Då lämnar det våg och stenbock. En naturlig sak vore ju att ta en stenbock med förevändningen att Julian (den minsta) ska få en egen sjal. Dock har han ( :floet2: ) fått en ny trikåsjal. Också har jag lite dåligt samvete för att mellanbarnet Amelia bara får ärva hela tiden, kanske borde HON få en "egen" sjal...
Ja, vad tycker ni? Skriv gärna motivering
Användarens profilbild
Av stumpkin
Först måste jag ju fråga; VEM kommer använda sjalen mest? (Julian eller Amelia) sen tycker jag nog att stenbocken är snyggare (ska ju egentligen ha en våg till Theo men funderar på att köpa ngn annan efterssom jag inte riktigt fastnat för vågen)
Nä...nu har jag tänkt klart stenbocken e finast! :D men visst det vore ju bra om Amelia fick en egen sjal...köp båda! :twisted:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
stumpkin skrev: Nä...nu har jag tänkt klart stenbocken e finast! :D men visst det vore ju bra om Amelia fick en egen sjal...köp båda! :twisted:
Ååhh, din hemsking!
Sätt inte griller i huvet på mig nu... :hellu: :hmm: :whut:
Användarens profilbild
Av mian
Jag röstar inte, bara motiverar :wink:

Jag tycker nämligen Stenbocken är snyggast, men jag tycker att mellantjejen helt klart är värd en egen sjal! Tänk vad stolt hon skall bli om någon månad när hon förstår att det är hennes födelsetecken på sjalen, oavsett om det är hon eller lillebror som bärs.
Bra hjälp va :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Tyras å Knuts mamma skrev:svårt...för kan det inte bli så att ni bara får bära henne i hennes sjal? Och isåfall är det kanske bättre att ta stenbock?
Känner du Amelia väl? :wink:
Hon är ju precis så... :hopmad: om man tar hennes saker.
Användarens profilbild
Av sus
Köp en stenbock till Julian eftersom han kommer använda den längs och sen ser ni till att vid nästa bra tillfälle ge Amelia något nytt som hon tycker är kul (kanske något roligare än en sjal)
Av Aelia
sus skrev:Köp en stenbock till Julian eftersom han kommer använda den längs och sen ser ni till att vid nästa bra tillfälle ge Amelia något nytt som hon tycker är kul (kanske något roligare än en sjal)
Håller med :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?