Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siania
Men du, de där är ju inte alls lika - det är ju olika mönster på dem (tala om det för gubben om han muttrar!)! :this:
Användarens profilbild
Av MilanE
Men dom där är ju heeeeelt olika ju! :hellu: Skulle kunna haft var o en hängande i min sjalgarderob också (helt sålt på samma färgskala :D)
Användarens profilbild
Av thanisa
Det känns som om en gul tina hade passat i din samling.
Bild Hade gärna haft en tina själv.
Ett tiotal till kan du ha innan du blir galning. Men om man har typ alla 100 olika indio med vit botten och röd till ljusrosa inslagstråd som finns då kan man nog bli galning det är ju inte så stor skillnad även om det finns väldigt många sådana varianter...
Av puh
mari_tres skrev:Hur många sjalar av samma färgton kan man ha innan man klassas som galen och förmodligen farlig för sig själv och andra? :hide:
Farlig för andra det är du redan min kära vän :wink: Vågar ju knappt träffa dig mer för att inte riskera att falla dit igen!

Men de är ju ändå olika och dessutom är det ju fint att bara ha dem att titta på när de matchar så bra! Och för att hitta vilken som är finast så måste du ju få testa dem alla! :D Fler sjalar till mari_tres!!! :urule: :rock:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:Det känns som om en gul tina hade passat i din samling.
Bild Hade gärna haft en tina själv.
Ett tiotal till kan du ha innan du blir galning. Men om man har typ alla 100 olika indio med vit botten och röd till ljusrosa inslagstråd som finns då kan man nog bli galning det är ju inte så stor skillnad även om det finns väldigt många sådana varianter...
Jag har faktiskt tittat lite på den röda.... :lol:
Användarens profilbild
Av zingo
Snygg samling!! :urule:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev: Farlig för andra det är du redan min kära vän :wink: Vågar ju knappt träffa dig mer för att inte riskera att falla dit igen!
:lol: Du som gillar grönt, förresten... Lust att klämma på en Lind? :wink:
Men de är ju ändå olika och dessutom är det ju fint att bara ha dem att titta på när de matchar så bra! Och för att hitta vilken som är finast så måste du ju få testa dem alla! :D Fler sjalar till mari_tres!!! :urule: :rock:
Låter bra, det :D Och så skadar det väl inte att du får klämma lite också, eller? :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
zingo skrev:Snygg samling!! :urule:
Tack :lol: Jag har jobbat länge på den :wink: 8)
Av puh
mari_tres skrev:
puh skrev: Farlig för andra det är du redan min kära vän :wink: Vågar ju knappt träffa dig mer för att inte riskera att falla dit igen!
:lol: Du som gillar grönt, förresten... Lust att klämma på en Lind? :wink:
Har du en Lind som ligger och skräpar menar du?! :shock: Varför är jag förvånad... :wink:
mari_tres skrev:
Låter bra, det :D Och så skadar det väl inte att du får klämma lite också, eller? :lol:
Nja... när du säger det så :app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
Jag önskar bild på hela samlingen (gärna färgkordinerad om du har lust :wink: ) :D :urule:
Användarens profilbild
Av Helene
De måste ju matcha när de ligger på hyllan!

Upptäckte igår när jag skulle visa sjalar på öf att allt jag hade tagit med var rött.
En Stork Leo Rouge, en röd FoB-ringsjal, en vinröd babybundler och en svart ergo med vinrött foder. (men så bröt jag av lite med en Sino hjortron iaf!)
Användarens profilbild
Av Beckah82
mari_tres skrev:Ok, här kommer de... :hide:

Bild

Döm mig inte för hört, bara! :lol:

Didy Katja, AA Orangeruta, Didy Jacob, Didy Martin, Didy Olaf, Girasol färg 20 och en Easy Sol :D
Å en sån hög skulle man ha i gult, i orange, i rött, i rosa, i blått, i grönt, i lila osv osv osv ;-) mååånga sjalar blir det!
Av puh
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
Jag önskar bild på hela samlingen (gärna färgkordinerad om du har lust :wink: ) :D :urule:
:iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
:iagree: :eld:
:lol: Så många pixlar har inte min kamera :wink:

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?