Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
MARTIN är min absoluta favorit, faktiskt den enda didyn jag skulle köpa direkt om jag hittade nån lagom dyr ;)
Användarens profilbild
Av Cayenne
Alven skrev:MARTIN är min absoluta favorit, faktiskt den enda didyn jag skulle köpa direkt om jag hittade nån lagom dyr ;)
8) JAg har en i stl 6 i lager:-) :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
Cayenne skrev:
Alven skrev:MARTIN är min absoluta favorit, faktiskt den enda didyn jag skulle köpa direkt om jag hittade nån lagom dyr ;)
Haha ja... nu behöver jag verkligen INTE en vävd sjal till i den storleken, annars hade jag kanske slgit till. Men med lagom dyr menar jag max 700 kr :roll:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Alven skrev:
Cayenne skrev:
Haha ja... nu behöver jag verkligen INTE en vävd sjal till i den storleken, annars hade jag kanske slgit till. Men med lagom dyr menar jag max 700 kr :roll:
Är det den här? Bild

Den vann jag på ebay igår för blygsamma 500 spänn. Med tanke på hur jag är kan den kanske bli din snart..
Användarens profilbild
Av Alven
Men guuuud... jag som letat så länge! Och så kommer du med den nu när jag just beställt en gås. Nåja, du kan väl skicka ett pm när du tröttnat? :roll:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jim är nog den finaste didy jag sett. Vore kul att se den på någon annan också :D Min är i storlek 6 och det verkar vara den ultimata storleken, i alla fall för mig.
Användarens profilbild
Av Aurian
Indio Smaragd :love: storlek 6 skulle jag vilja ha... Men det lär nog inte hända detta decennium :purskis:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Blixa skrev:Jim är nog den finaste didy jag sett. Vore kul att se den på någon annan också :D Min är i storlek 6 och det verkar vara den ultimata storleken, i alla fall för mig.
Ja, visst är den fin! När maken fick se den, vill han ha den över soffan bara för att det skulle passa så bra i vårt vardagsrum:-)
Användarens profilbild
Av Key
Och jag är jätteförtjust i min Björn :) Annars är jag en sån som gillar färgglatt, så jag är nyfiken på Katja t ex (fast förresten, jag är hemskt osäker på färgen, måste se den lajv nån gång)... Och nu när jag toksurfat en stund på Didy-sajten måste jag säga att jag gillar Lisa o Till :)

Och efter att ha sett Lins indio så blir jag ju liiite sugen...

Håhå jaja, fast jag är egentligen inte typen som har många sjalar av samma sort, jag är mer knasig :hellu: i olika varianter av bärprylar...
Användarens profilbild
Av Panakeia
Alven skrev:Men guuuud... jag som letat så länge! Och så kommer du med den nu när jag just beställt en gås. Nåja, du kan väl skicka ett pm när du tröttnat? :roll:
det är ganska vanligt med dem på ebay tycker jag......
Användarens profilbild
Av Malla
Jag gillar Katja och Iris. Sen såg jag en som hette Simon på den där finska sidan som någon här tipsade om. Den såg fin ut, men den kanske inte tillverkas längre? Och sen hade denju inslag av grönt som många verkar ogilla. :roll:
Användarens profilbild
Av Hella
Jag tycker Iris är den finaste sjalen av alla sjalar som finns i hela världen 8)

Andra jag gillar av didysarna är
Lisa
Lars
Martin
Jakob
Indio natur - braun
Jim (tror jag, har inte sett någon bild på sjalen in action utan bara färgprov)

Jag tycker wellen silver är otroligt fin, men kan inte bestämma mig för om jag tycker att vågorna passar som just bärsjal... Jag skulle lätt beställa en wellen silver och sy panellängder av ifall jag var gjord av pengar. Den skulle passa jättebra i vårt vardagsrum :D

Eva är fin, men lite för rosa för just mig... Jag gillar lite bredare ränder tror jag, Lisa är väl undantaget, men det är för den ser så glad ut :-D
Användarens profilbild
Av Linnea
Till är finast, Lars & Björn skulle jag kunna tänka mig att använda men ingen annan :oops: [/url]
Användarens profilbild
Av sacha42
wella granat och wella silver :P 4,7 el 4,2 :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?