Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Någon som har försökt, vår är superful och i och med att ull är flamsäkert så borde det vara ok att klä om en bilbarnstol i eller?

I vårt fall är det ett babyskydd.
Användarens profilbild
Av solängel
:hmm: Borde ju gå, men jag har för mig att tillverkarna avråder från att klä om stolarna. Jag har inte försökt, men nog har jag varit sugen...
Användarens profilbild
Av Kusmi
solängel skrev::hmm: Borde ju gå, men jag har för mig att tillverkarna avråder från att klä om stolarna. Jag har inte försökt, men nog har jag varit sugen...
Det är väl just pga brandrisken.
Användarens profilbild
Av tesoj
Fru Längtan skrev:
solängel skrev::hmm: Borde ju gå, men jag har för mig att tillverkarna avråder från att klä om stolarna. Jag har inte försökt, men nog har jag varit sugen...
Finns ju ullskinn att köpa till bilbarnstolen. Vi har ett sådant då Melker svettas så hemskt annars i stolen
Användarens profilbild
Av solängel
Fru Längtan skrev:
Kör! :wink: Och så visar du resultatet sedan!
Användarens profilbild
Av funshine
antagligen kommer försäkringsbolag få ett kryphål vid en eventuell olycka. Skulle du prova så tänk på att det inte blir så bylsigt att det kan stoppa funktionen av bältet som en bylsig overall el liknande kan göra.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?