Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Hej :D helt ny här på sidan och även ny sjal ägare till en tricotti. Nu har jag ett litet problem med den, tycker inte jag får till vaggpositionen något bra :? har iofs bara testat 3gånger ännu, köpte den igår. Ska använda den till min son på 4v.. nu sista gången jag testa fick jag i honom bra tyckte jag men tyckte då den tryckte så mot hans huvud och blir osäker på om han ligger rätt i den... skulle gärna vilja se biler och ha tips hur jag får i honom bra och kanske om jag an bära honom upprätt redan?
Användarens profilbild
Av Siania
Välkommen hit! :hello: Kan du kanske lägga in en bild på när du bär i din nya sjal så kan vi kommentera och ge eventuella förslag till förbättringar? Det brukar ofta vara lättareän att uttala sig mer generellt (tycker jag i alla fall).
Av Gerbera
Bära upprätt kan du definitivt göra, jag bar min dotter upprätt från början. Inget av mina barn har gillat vaggpositionen... Se bara till att du stödjer huvudet ordentligt så är det ingen fara.
Användarens profilbild
Av sapos
Ska försöka ta ett kort på när jag har honom i sjalen. Men annars kunde jag ha honom "sittandes" i den va?
Jag tycker att när jag har honom i vaggpositionen att sjalen trycker lite mot hans huvud men det kanske det ska göra? eller jag som kanske bara tycker det verkar som det. är ju verkligen nybörjare på detta :oops:
och en fråga till ang vaggpositionen, ska huvudet vara dolt bakom tyget?
Av Jinxan
:hello: Hej!
Välkommen hit :D

Bild <- är det så du menar med dold bakom tyget?
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev::hello: Hej!

ja precis :) fast tycker att Tor försvann hur långt ner som helst i den, ska försöka få till en bild..
Av Jinxan
sapos skrev:

ja precis :) fast tycker att Tor försvann hur långt ner som helst i den, ska försöka få till en bild..
*väntar*
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:

*väntar*

tar det när han vaknar sen :)
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:

[img]http://www.babynord.se/pics/brun_vagga.jpg[img] <- är det så du menar med dold bakom tyget?

*väntar*

tar det när han vaknar sen :)
Ja det är ju lite onödigt att väcka honom :) ;)
Användarens profilbild
Av sapos
hmm vet inte hur jag gör för att få in bilder :? *får ju skämmas* :oops:
Av Jinxan
sapos skrev:hmm vet inte hur jag gör för att få in bilder :? *får ju skämmas* :oops:
ladda upp dom på en annan sida först. T.ex bilddagboken (om den inte bara är för vänner)
Sen högerklickar du på bilden och kopierar bildadressen.

Sen klistar du in den där det är blått här: [img]http://dinadress.se/dinbild[ /img]

Sen tar du bort mellanslaget i [ /img] :)
Lycka till! :)
Användarens profilbild
Av sapos
Bild
Bild

får se om jag lyckas med bilderna nu..
tycker han hamnar fel i den :? han ligger så snett huvudet rakt och snett, svårt att förklara.. sen så hamna han lite långt ner med huvudet idag.. uhh tycker det är svårt.. funderar på om jag ska skaffa mig en tricott-slen istället, fast då måste man ju kunna knyta....[/list]
Användarens profilbild
Av sapos
Bild
Bild
tror inte jag fick det att funak med bilderna, testar igen[/list]
Användarens profilbild
Av diddeldi
huvudet hamnar lite långt ner, prova att ha hans rumpa vid din navel ungefär så att huvudet hamnar högre upp på sidan.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?