Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Tinaw har bärskyddssats att köpa på bäranära-sidan. Hade jag inte redan köpt ett hade jag gjort ett sådant, ser mer rejält ut än mitt.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har sytt ett. Busenkelt! Jag hade vindpoplin (stuvbit) och fleeceaktigt foder. Skulle gärna gjort fler om jag bara haft användning för dem :lol: Det blev så bra :wink:

2 rektangler tyg. Yttertyget något större än fodret, på alla kanter. Vik yttertyget över kanterna på fodret runt om (dubbelfåll) och så sy raksöm runt om. Lämna lite bredare fållar upptill och nedtill (kortsidorna). Där kan bomullssnöre träs igenom. Sätt snörstopp i ändarna på snöret så kan skyddet dras åt under barnet.

Långa bomullsband att fästa i hörnen upptill på skyddet. Kortare bitar att fästa cirka mitt på långsidorna (kanten) som öglor, varigenom man kan trä de långa banden efter man korsat dem på ryggen.

Om man vill göra en liten krage i fleece/foder så är det bara att klippa och sy. Fleece är ju så bra eftersom man inte behöver fålla och ha sig. Jag gjorde också ficka på och en luva som fästs med 3 knappar.

Så här blev det:Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Zmurfan har väl något också. Tror jag, har jag för mig... :oops: eller har jag fel igen????
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
jag71 skrev:Zmurfan har väl något också. Tror jag, har jag för mig... :oops: eller har jag fel igen????
Nej, jag är rätt säker på att du har rätt :tumup:
Användarens profilbild
Av knutis
Om inte jag har fattat fel så har TinaW även mönster att sälja.... :roll: eller det kanske inte var på bärskydd utan bara på mössor och så. :mitvit:

Ja, hör med henne om inte annat
Av Mirja
Tack för hjälp! Ska försöka komma i gång. Sara, vad har du för mått på rektanglar?

Tyras och Knuts mamma, jag kan vara intresserad av mönster, kanske. Vad vill du ha för den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?