Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
är det någon som har haft en sådan???? Tycker att den ser så fin ut i färgerna, men kan inte dra mig till minnes att jag har sett en. Det vore intressant att höra om någon här har haft en och om det isåfall finns en bild på den IRL :twisted:
Tackar!
/Cecilia
Användarens profilbild
Av jag71
Vet att jag sett en bild här på sjalbarn någonstans, kommer bara inte ihåg vart! Men försök under bilder! Tror det också var en förfrågan om någon hade en som dem kunde visa bilder på. Så Kanske kan vara värt att kolla lite längre ner på sidorna också. Önskar jag kom ihåg mer!
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Sandra, snygg sjal och ursöt bebis!

Sjalen passar ju fint i pridetåget med ;)
Användarens profilbild
Av Panakeia
inte min bild, snodde den från en annantråd, tror att det var mia som la ut den där, men har för mig att hon sa att det inte var hennes heller....
Användarens profilbild
Av jag71
Det var den bilden jag menade!!!!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Tackar...vad fin den är :heart:. Är det inte märkligt att knappt någon har eller verkar ha haft den med tanke på hur många sjalar en del har eller har haft.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har en halv regnbåge, en docksjal. Inslagstråden är gul (hoppas jag är korrekt nu, men inslagstråd är väl det som liksom syns igenom).
Min regnbåge är inte de dovare färgerna utan rosa, blå, grön och gul. Den gula färgen är väldigt fin tycker jag. Den blåa är inte turkos i min sjal i alla fall, utan blå. Men det kanske finns olika varianter eller så ser den bara turkos ut på bilderna. Den gröna färgen är lite tråkig tycker jag.
Men det är svårt att föreställa sig ifall en hel Easycare regnbåge ser snygg ut. Den där rosa eller vad man nu ska kalla färgen, tycker jag inte riktigt kanske passar ihop med de mörkare färgerna i sjalen. Fast det är ju jätte svårt att säga när man inte sett sjalen i verkligheten, men det kan ju hända att det ser snyggt ut med färgerna tillsammans. Själv upplever jag nog min sjal som lite barnslig i färgerna och det passar ju bra eftersom det är en docksjal.

Orsaken till att jag inte skulle vilja ha en Easycare regnbåge som vuxensjal är nog för att Easycare har så många andra sjalar som jag hellre skulle vilja ha. Den här sjalen är ju så regelbunden, färg efter färg i samma storlek, det känns lite tråkigt. Många av de andra sjalarna blandar ju breda och smala ränder och det tycker jag är mycket finare.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Helena skrev:Jag har en halv regnbåge, en docksjal. Inslagstråden är gul (hoppas jag är korrekt nu, men inslagstråd är väl det som liksom syns igenom).
Min regnbåge är inte de dovare färgerna utan rosa, blå, grön och gul. Den gula färgen är väldigt fin tycker jag. Den blåa är inte turkos i min sjal i alla fall, utan blå. Men det kanske finns olika varianter eller så ser den bara turkos ut på bilderna. Den gröna färgen är lite tråkig tycker jag.
Men det är svårt att föreställa sig ifall en hel Easycare regnbåge ser snygg ut. Den där rosa eller vad man nu ska kalla färgen, tycker jag inte riktigt kanske passar ihop med de mörkare färgerna i sjalen. Fast det är ju jätte svårt att säga när man inte sett sjalen i verkligheten, men det kan ju hända att det ser snyggt ut med färgerna tillsammans. Själv upplever jag nog min sjal som lite barnslig i färgerna och det passar ju bra eftersom det är en docksjal.

Orsaken till att jag inte skulle vilja ha en Easycare regnbåge som vuxensjal är nog för att Easycare har så många andra sjalar som jag hellre skulle vilja ha. Den här sjalen är ju så regelbunden, färg efter färg i samma storlek, det känns lite tråkigt. Många av de andra sjalarna blandar ju breda och smala ränder och det tycker jag är mycket finare.
Tack för ditt svar. Själv är det just regelbundenheten i ränderna som tilltalar mig, fast det kunde kanske ha varit lite smalare ränder. Saker och ting vore ju onekligen lättare ifall man kunde klämma och känna på alla sjalar innan man bestämde sig ;-).
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Helena
Buscilla skrev:Tack för ditt svar. Själv är det just regelbundenheten i ränderna som tilltalar mig, fast det kunde kanske ha varit lite smalare ränder. Saker och ting vore ju onekligen lättare ifall man kunde klämma och känna på alla sjalar innan man bestämde sig ;-).
/Cecilia
Du får väl ta dig in till www.sjalar.nu:s butik, så kan du ju kolla på en.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Helena skrev:
Buscilla skrev:Tack för ditt svar. Själv är det just regelbundenheten i ränderna som tilltalar mig, fast det kunde kanske ha varit lite smalare ränder. Saker och ting vore ju onekligen lättare ifall man kunde klämma och känna på alla sjalar innan man bestämde sig ;-).
/Cecilia
Du får väl ta dig in till www.sjalar.nu:s butik, så kan du ju kolla på en.
Där har du en idé värd att funderas på :-). Måste...bara...försöka...ta mig ur...den här stolen....*uhhhh*...
/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?