Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag har bara känt på stjärntecken och det är en sådan tunn,mjuk sjal jag vill ha. Men det blev lite problem med vilket stjärntecken ( :hellu: ) vi ska ha. Så jag undrar om de andra bebinorna är lika mjuka och tunna eller om det bara är stjärntecken som är sååå tunn?
Användarens profilbild
Av Hella
De är lite olika...
Jag fick känna på och prova en enfärgad bebina (jeansfärg, skiiitsnygg! Helt klart finare än stjärntecken om man frågar mig) i fredags och den var annorlunda jämfört med mitt stjärntecken. Lika tunn och lätt, men med annan struktur. Jag tror jag tyckte att den enfärgade var aningen stummare, och ägaren till jeansbebinan höll med om att de var annorlunda, men vi kunde nog inte bestämma oss sådär på rak arm om vilken som var "bäst" eller exakt _vad_ som skiljde dem åt...

Man måste nog provbära på en ordentlig promenad eller två för att kunna säga vad man tycker om en sjal, men även om det var skillnad på dem så är den inte så stor att sjalarna skiljer sig enormt från varandra tror jag att jag vågar påstå...
Av ansve9
Hej! Ja, min jeans är väl snygg :roll: :wink: Har en känsla av att stjärntecken var en liten aning tunnare, och liksom "glattare", alltså att tyget glider lättare. Min enfärgade har ju en struktur i tyget som inte finns hos stjärntecken och det ger dels en liten strävhet och dels är det helt enkelt en annan känsla att ta i tyget. Vet som Hella skrev, inte vilken som är skönast att bära i egentligen. Jag är i alla fall SUPERnöjd med min :rock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?