- tis sep 16, 2008 19:21
Jag har hela tiden tänkt att jag skulle köpa en trikåsjal att bära den nya bebisen i, jag upptäckte inte sjalar förrän A var halvåret gammal och då blev det vävd med en gång. Först var problemet att jag inte kunde bestämma mig för vilken, jag velade mellan en Moby (den är billig) och BBS (har hört att den är lite stadigare). Så långt allt väl. Men nu har jag börjat fundera på om jag kanske ska köpa något helt annat i stället, en fin sele kanske, den skulle ju ha mycket längre användningstid?
Hade det inte varit för väldigt mycket oförutsedda kostnader senaste månaden (nytt tak, nytt badrum, ny bil) hade jag kanske kunnat köpa det jag ville, men nu tvekar jag lite. Så hjälp mig i beslutsångesten nu
. Ska jag köpa en trikåsjal eller funkar det bra med vävd och MT till nyfödingen? Vilken trikå är bäst? Eller är det något helt annat jag behöver? 
Hade det inte varit för väldigt mycket oförutsedda kostnader senaste månaden (nytt tak, nytt badrum, ny bil) hade jag kanske kunnat köpa det jag ville, men nu tvekar jag lite. Så hjälp mig i beslutsångesten nu

mamma till A (04) och E (08) och lilla A (11)