Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag letar på nätet och försöker hitta en bildinstruktion till hur Manduca sätts på, detta för att kunna bedöma om den verkar vara lätt att ta på för mig..(och jag därför ska köpa den..) Men hittar inget! :o

Någon som vet en länk till bildinstruktion? Vore kanon i så fall..

(Jag har en bebis på 2 månader så det är från den åldern och uppåt jag vill veta...)

Kommentera också gärna om den går bra att bära för dig som är kort (jag är 159 cm lång)
Av anpa
Jag har haft en Manduca, men den fick bara stanna ett par veckor, för den var för stor. Jag är 152 cm och väger ca 50 kg. Beco 4th var mycket bättre (den är också lite stor) så nu väntar jag på Butterflyen som borde komma i dagarna. Den ska tydligen vara bättre för oss små. Det ultimata för mig har varit Mei Tai då dessa går att dra åt ordentligt.
Lycka till!
Av fröken inga
Jag är 158,5 cm lång. Manducan funkar kanonbra för mig. Jag testade både becon och manducan lite kort på en sjalträff och tyckte då att manducan avlastade bättre men becon var snyggast.

Jag gillar det faktum att man kan knäppa loss panelen vid axlarna och ta ur barnet utan att ta av sig selen men det är ändå rätt krångligt så frågan är om man har så mycket användning av det.

Manducan kan du korsa axelbanden över ryggen om du vill. Praktiskt om du är ensam och ska bära på magen. Den är väldigt stadig och bra.

Synd att den har så trist design bara.

Försök hitta nån som har nån av selarna och kan låta dig prova. Då kan du avgöra själva. Alla känner så olika
Användarens profilbild
Av Nemo
Jag är 160 cm lång, tycker Manducan är väldigt skön att bära i. Om du vill kan vi träffas så du får prova hur du tycker den är att sätta på. Jag har själv inte haft den så länge, ett par veckor, men tycker att jag lärde mig snabbt. Bär bara på magen än så länge, och det funkar bra att sätta på själv. Har inte testat att ha banden i kryss, har tänkt göra det för att se om det känns annorlunda men det har bara inte blivit av... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?