- mån sep 08, 2008 11:16
Såg på deras hemsida att det kommit en ny Butterfly? Någon som har koll på detta? Tyckte att det såg ut som om de gjort en ficka till huvudstödet iaf 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
CarolineJ skrev:Har läst lite nu och tydligen är det ingen ficka men huvudstödet är formsytt nu och det är ju braDet på den vanliga Butterflyen är faktiskt rätt så kasst...
CarolineJ skrev:På den vanliga Butterflyen så är huvudstödet en stor fyrkantig tygbit. Det sitter inte alls bra, tycker inte jag iaf...Lovar att berätta!! Jag har hört att Butterflyen passar bättre än 4th till små personer, så min förhoppning är att den ska passa mig bättre, den andra känns lite stor. Men främst har jag faktiskt köpt den till maken. (Fast det blev inte en espresso eller metroblack, kunde bara inte när det finns så fina
anpa: Jag väntar spänt på att få höra vad du tyckte om den sen
kvarnvik skrev:Här hittade jag den:malo20 skrev:Åhh ja bara måste ha färgen Hoot!!! Så himla fin! Vad kommer de kosta tro?Hur ser den ut?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?