Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har nu bestänt mig för att börja med en elastisk bärsjal när mitt 3:e barn kommer om ca 2 månader. har aldrig burit i sjal innan och kan inte bestämma vilket märke jag ska välja. Ser att det skiljer mycket i pris, men hur mycket skiljer det ikvalitet, ergonomi osv? Vad ska jag välja, vad är för och nackdelar med de olika märkena?
Av eamane
Välkommen hit :)
Vad du ska välja är svårt att säga men det beror lite på vad du själv gillar. Om du tittar här http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewf ... dbe19eae83 så ser du lite vad andra tycker om olika sjalar. Sen såg jag att du bor i Kungsbacka och där finns det fler sjalare och det är ju inte så där överdrivet långt för att åka på sjalträffar varken i Gbg eller Borås och Alingsås och där finns det ännu fler :) Åk på sjalträff och be folk ta med sej lite olika sjalar så du får klämma och känna och provknyta och sen köper du en sån som du gillar bäst! :D
Av ÄppelPäppel
Tack! Jag ska på sjalträff imorgon jag ska be dem att ta med sig :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?