- fre sep 12, 2008 15:37
Japp, som frågan lyder. tyget alltså. Jag har just impulsköpt en butterfly som jag egentligen inte gillar mönstret på och funderar på att färga.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bubbi skrev:Det var fasligt billigt. Men den var lite cool ju.Verkligen inte min stil. Jag tänkte ev ge den ett litet brunt bad, då blir den pappavänlig också. Tänkte ev undersöka möjligheten att byta panel på den själv. Men jag vet inte hur det ser ut, har aldrig sett en beco irl. Annars kanske det är nån som gillar mönstret och vill byta
Vilken färg hade du tänkt färga den i?
kvarnvik skrev:Det borde vara enkelt att sy på en panel utanpå (för hand blir nog bäst)Bubbi skrev:Det var fasligt billigt. Men den var lite cool ju.Verkligen inte min stil. Jag tänkte ev ge den ett litet brunt bad, då blir den pappavänlig också. Tänkte ev undersöka möjligheten att byta panel på den själv. Men jag vet inte hur det ser ut, har aldrig sett en beco irl. Annars kanske det är nån som gillar mönstret och vill byta
Vilken färg hade du tänkt färga den i?Vi får se hur det blir, jag har lite ont i magen över detta impulsköp...
Zsarah skrev:var köpte ni så billig beco?www.bigmamasling.co.uk
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?