Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
LisaMarie skrev:
Suskiv skrev:Men nu känner jag mig supertstressad ju, för att inte tala om att mössan som jag gör känns som den blir för enkel i modellen gärmfört med alla andra
:iagree: Fast gubben som håller med ser för glad ut, jag känner mig ganska bekymrad jag... Vad är det jag har gett mig in på?
Känner lite så jag med, fast jag gillar modellen på mössan jag gör och jag har fått göra flera sådana till min tonåring som också gillar dem. Hoppas att enkel går hem med. :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu är K och hämtar ut ett paket åt mig (medan jag borde plugga :roll:) och jag misstänker att det kommer härifrån, och jag misstänker att jag vet vem det är ifrån. Och jag misstänker att det kanske är nåt orange i den. 8)

*spänd förväntan*
Användarens profilbild
Av Maddemoa
smedsboemma skrev:Jag blev så glad när jag hittade den här fina mössan i brevlådan! Tack, tack, tack Maddemoa!!! Jag behövde verkligen en ny mössa och denna gillar jag jättemycket. Det var så kul att få en hemlig mössa i en modell som jag inte brukar göra själv. (Jag kör liksom alltid samma gamla vanliga mönster...)
Den nya mössan kommer till användning, det kan jag lova!

Men för en så trendokänslig person som jag - har jag satt på mig den på rätt sätt Maddemoa? Du skrev ju tom en instruktion. :urule:

Bild
Roligt att du gillar den!
Ska göra en likadan till mig också sedan tänkte jag. Blev kär i garnet.
Glömde skriva att du kan tvätta den i 30grader på ullprogram.
Den ser fin ut på dig.
Du får såklart ha den hur du vill. Instruktionen var mest för att du inte skulle bli förskräckt över att den var så stor.
Användarens profilbild
Av zandrama
Visst var det en mössa i mitt paket! :D
Den var väldigt fin, men vääääldigt låååång. Det löste jag genom att vika upp den ett extra varv, då blev det fint. Sen slogs barnen om att få låna den. :lol:
Tack så mycket Solängel! :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Visst var det en mössa i mitt paket! :D
Den var väldigt fin, men vääääldigt låååång. Det löste jag genom att vika upp den ett extra varv, då blev det fint. Sen slogs barnen om att få låna den. :lol:
Tack så mycket Solängel! :)
Av Emmiez
jag fick mössa idag, från smedsboemma, helt underbar, precis rätt färger, svart och rosa (och rött) ihop ja som älskar svart och rosa blandat, och fint mönster, skall se om jag kan ordna bild senare..
vad för garn har du använt?

men jag har inte fått skickat min ännu, måste fästa garnändarna, men hittar inte stoppnålen :roll:

4ungar Ej Sänt - Ej Fått
aina Ej Sänt - Ej Fått
Annamamman Ej Sänt - Ej Fått
annelie Ej Sänt - Ej Fått
Annika E Ej Sänt - Ej Fått
Asereth Ej Sänt - Ej Fått
binaem Ej Sänt - Ej Fått
corona Sänt - Ej Fått
Emmiez Ej Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Ej Sänt - Ej Fått
glis Ej Sänt - Ej Fått
HH Ej Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
kleopatrina Ej Sänt - Ej Fått
knyttet & K Ej Sänt - Ej Fått
kvarnvik Ej Sänt - Ej Fått
LisaMarie Ej Sänt - Ej Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Ej Fått
Maerion Sänt - Ej Fått
Marion Ej Sänt - Ej Fått
mimme Ej Sänt - Ej Fått
noranora Ej Sänt - Ej Fått
pejgan Ej Sänt - Ej Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Ej Fått
sofiutane Ej Sänt - Ej Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Ej Fått
suskiv Ej Sänt - Ej Fått
zandrama Ej Sänt - Ej Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Ej Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar!
Av Emmiez
jag fick mössa idag, från smedsboemma, helt underbar, precis rätt färger, svart och rosa (och rött) ihop ja som älskar svart och rosa blandat, och fint mönster, skall se om jag kan ordna bild senare..

men jag har inte fått skickat min ännu, måste fästa garnändarna, men hittar inte stoppnålen :roll:

4ungar Ej Sänt - Ej Fått
aina Ej Sänt - Ej Fått
Annamamman Ej Sänt - Ej Fått
annelie Ej Sänt - Ej Fått
Annika E Ej Sänt - Ej Fått
Asereth Ej Sänt - Ej Fått
binaem Ej Sänt - Ej Fått
corona Sänt - Ej Fått
Emmiez Ej Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Ej Sänt - Ej Fått
glis Ej Sänt - Ej Fått
HH Ej Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
kleopatrina Ej Sänt - Ej Fått
knyttet & K Ej Sänt - Ej Fått
kvarnvik Ej Sänt - Ej Fått
LisaMarie Ej Sänt - Ej Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Ej Fått
Maerion Sänt - Ej Fått
Marion Ej Sänt - Ej Fått
mimme Ej Sänt - Ej Fått
noranora Ej Sänt - Ej Fått
pejgan Ej Sänt - Ej Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Ej Fått
sofiutane Ej Sänt - Ej Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Ej Fått
suskiv Ej Sänt - Ej Fått
zandrama Ej Sänt - Ej Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Ej Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar!
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Emmiez skrev:jag fick mössa idag, från smedsboemma, helt underbar, precis rätt färger, svart och rosa (och rött) ihop ja som älskar svart och rosa blandat, och fint mönster, skall se om jag kan ordna bild senare..
Kul att du gillar den!
Jag har använt garn från Yllet. Jag glömde skriva att du kan tvätta den i ylletvätt. Jag har varit rätt hårdhänt och borstat och tvättat om vartannat för att den skulle rugga upp sig.
Av Emmiez
smedsboemma skrev:
Emmiez skrev:jag fick mössa idag, från smedsboemma, helt underbar, precis rätt färger, svart och rosa (och rött) ihop ja som älskar svart och rosa blandat, och fint mönster, skall se om jag kan ordna bild senare..
Kul att du gillar den!
Jag har använt garn från Yllet. Jag glömde skriva att du kan tvätta den i ylletvätt. Jag har varit rätt hårdhänt och borstat och tvättat om vartannat för att den skulle rugga upp sig.
Va bra då vet jag :) den var perfekt i storlek och smart att sticka ner i nacken sådär :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag måste förresten fråga, eftersom jag hittade de nu, var halstabletterna meningen att skicka med? Tack iaf. :)
Av Nettan
Zaknar lite bilder på alla fina mözzor.
Av Emmiez
här är mössan jag fick :)

Bild
Användarens profilbild
Av solängel
zandrama skrev:Jag måste förresten fråga, eftersom jag hittade de nu, var halstabletterna meningen att skicka med? Tack iaf. :)
:roll: :rofl: Som jag letat!!! Nej, det var inte meningen, men så blir det när man har en liten hjälpreda hemma när man packar paket... :wink:

Hoppas mössan inte blev för trång... var lite orolig när jag tovat den eftersom du inte ville ha nån kondommössa. Att den är lång är meningen, för att få lite pös där bak, och så kan man välja om man vill vika upp mudden eller inte. Jag fick inga bra kort på den, tyvärr.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Emmiez: :hmm: Jag tycker att mössan ser ut att ha blivit lite för liten?! När jag har den modellen så brukar jag trycka ner den i pannan så att den täcker, liksom mer rakt alltså. Men du kanske har en högre panna?
Av Emmiez
smedsboemma skrev:Emmiez: :hmm: Jag tycker att mössan ser ut att ha blivit lite för liten?! När jag har den modellen så brukar jag trycka ner den i pannan så att den täcker, liksom mer rakt alltså. Men du kanske har en högre panna?
jag vet inte, tycker inte jag har så värst hög panna, men jag tror jag drar ner den baktill så åker den upp fram, för nu när jag provar hamnar den längre ner i pannan om jag bara sätter på den. det här kanske ser bättre ut enligt modellen?
jag tror det är vanan som gör att jag drar ner bak, gillar inte att ha nåt nära ögonen men vill gärna ha mycket mössa i nacken :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?