[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1561617
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bortskänkes tyg och sybehör - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
vilkej jätte bild du gav oss :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
du ska inte inom malmö :roll: för då vill jag ha :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Katharina skrev:
4ungar skrev:du ska inte inom malmö :roll: för då vill jag ha :lol:
Inget Malmöbesök inplanerat tyvärr...
attan oxå :evil: :wink:
Användarens profilbild
Av ms_chili
Men varför så långt bort....
Användarens profilbild
Av ms_chili
Men varför så långt bort....
Användarens profilbild
Av Hellen
Katharina skrev:
Hmmm, jag ska ju ner till Lund i början på november och det är väl i krokarna :roll: :hmm:

Är det mycket förresten, åker tåg :?: Kanske bäst att kolla det innan jag lovar förmycket :oops: Kanske väger flera ton eller så :wink:
Användarens profilbild
Av solängel
Så långt... :(

Det där grå med rosor, är det fleece? Jag blev lite :love: i den... samma med den glada randiga velouren...
Användarens profilbild
Av 4ungar
Katharina skrev:
Hellen skrev:
Katharina skrev:
Hmmm, jag ska ju ner till Lund i början på november och det är väl i krokarna :roll: :hmm:

Är det mycket förresten, åker tåg :?: Kanske bäst att kolla det innan jag lovar förmycket :oops: Kanske väger flera ton eller så :wink:
Det är en hel del så man bör nog transporteras med antingen bil eller skottkärrra :-)

Sen är jag lite småangelägen att få bort det eftersom jag rensar ut på kontoret så jag ska få plats att skriva ;-)
hellen du har väll en stor ryggsäck eller hur :eld:
Användarens profilbild
Av karro54
Kan du inte packa i en kartong och skicka med bussgods?? Det kostar 110 kr och så får den som vill ha det stå för frakten?? Man får skicka upp till 5 kg i ett paket med bussgods... Du kan ju till och med ta lite betalt för kartong och besväret...

I så fall är jag intresserad...
Av sarah*
om du kan tänka dig att packa i en kartong eller kasse så kan jag gärna köpa det. inte så jobbigt att packa eller hur?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?