Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
ÅÅhh vad lyxigt!!!!!

Vilken längd blir det?
Användarens profilbild
Av mia75
Det blir en 4,7. Jag har ju aldrig haft en långsjal så jag vet ju inte riktigt, men jag tror att den ska täcka alla mina behov, jag är en 38 i storleken och 175 lång. :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
Vill också ha en nu...frågade sambon - han tyckte färg nr 3...men jag tror inte han såg vad den kostar... :wink:

åhh varför har jag inga pengar!!!!!!

Om du hittar nån billig återförsäljare så säg till!
Användarens profilbild
Av mia75
Ja, i mitt fall så blir det vårgarderoben som ryker... så ska jag vara finklädd till sommaren så får jag linda in mig i easyn :lol: för några pengar har jag inte kvar efter detta...
Användarens profilbild
Av Ester
vår garderob?! vad är det? :wink:

Varför får man inte tillbaka på skatten NU?!?!?
Användarens profilbild
Av marlene
Elin skrev:vår garderob?! vad är det? :wink:

Varför får man inte tillbaka på skatten NU?!?!?
jag hoppas att jag får skatten i juni :lol: många sköna slantar
Användarens profilbild
Av mia75
Beställningsångest... Det är det där med att liksom bestämma sig och sen genomföra det. Kommer jag att bli nöjd eller besviken. Den är ju så dyr.. Jag har bara hittat den på www.sjalar.nu finns den någon annan stans på svensk sajt? Eller är det den som gäller? :roll:
Användarens profilbild
Av johanna
mia75 skrev:Beställningsångest... Det är det där med att liksom bestämma sig och sen genomföra det. Kommer jag att bli nöjd eller besviken. Den är ju så dyr..
Jag tror Lars hann ledsna rätt hårt på mina Didy-diskussioner innan jag kom till skott och beställde - för precis som du hade jag lite ångest innan ;) Nästan 1000kr! Mycket pengar! Behöver skor och klippa mig! Etc.

Jag tror du blir nöjd. Easyn verkar ju otroligt fin och skön!
Användarens profilbild
Av mia75
Nu har jag gjort det! :shock: Beställt en 4,7m Eld! 8)
Det pirrar lite i magen, ungefär som när man åker berg och dal bana, oj så spännande det ska bli! Jag kommer nog att sitta vid brevlådan hela veckan och vänta... :lol:

Jag fick 500:- i julklapp av svärmor som jag inte har använt än. Och nu ikväll sa Mamma att Emil kunde få 500:- till sjal i ettårspresent, så då blir det ju bara drygt en hundring att betala själv! :D
Användarens profilbild
Av johanna
Men å, vad fin den ser ut på det yttepyttelilla färgprovet. Hoppas den hinner komma till på onsdag så jag får klämma lite på den ;)
Användarens profilbild
Av mia75
Yes, det skulle ju vara toppen om den kom till på onsdag, men jag tvivlar. Men vi lär väl fika mer än en gång... :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
... en eld... jag vill ha!!! Men just nu har vi alla sjalar jag BEHÖVER, så nu får faktiskt andra sjalköp vänta tills vi båda tjänar pengar igen, och ny soffa kunnat köpas in. Vill se bilder och höra allt bra/dåligt!!!
Användarens profilbild
Av mia75
Den har kommit!!! :shock: Och den är såååå fin! :mrgreen:
Jag har redan varit ute och luftat den, och den lyser...
Mmmm, tror nästan jag ska ha den med mig i sängen.. :wink:
Nu ska jag bara lära mig knyta den också, det är ju min första långsjal! :D
Användarens profilbild
Av Ester
Vill se BILDER!!!!!!! :shock: :D
Användarens profilbild
Av mia75
Jag ska se om jag kan fixa det imorgon, jag vet inte riktigt hur man gör, men jag ska testa. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?