Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kunde inte bestämma mig för vilken bärryggsäck jag skulle köpa så jag sydde den här istället. Bärrämmarna kan korsas i ryggen som på Sutemin Så jag antar att jag kan använda den på samma sätt. Det bästa är att jag bara använde mig av det jag hade hemma när jag gjorde den så man kan säga att det blev helt gratis, dock tog det mig 4 kvällar att göra den. Sen hittade jag ett annat tyg som låg och skräpade och passade på att göra en Afrikansk kortare sjal. Känns som om har man än gång börjatr är det svårt att sluta. Nej nu får jag nog ta och beställa ringar så jag får en ringsjal också. Selen är lite hög i ryggen, men så är ju Isak bara 4 månader... Får se om jag ändrar det senare...
Bild
Senast redigerad av Kusmi den tis aug 09, 2005 20:38, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av April
Wow! Blir imponerad!!!! Ja, återkom med bilder ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
Vad kul :-)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Tabby: Din ringsjal med stjärnor på var så söt och snygg. Blir lite avis... får nog försöka att hitta ett lika fint tyg och som sagt beställa hem ringar...
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Oj, vad fint det blev!! :)
Av Alexandra
WOW! Vilka läckra! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Supersnyggt.
Jag tänkte oxå knåpa ihop en sele så fort hjärnan har vilat upp sig/ fått sova lite. Och nu blev jag ju jätteinspirerad igen- tackar!
Användarens profilbild
Av Tabby
Fru Längtan. Köpte mitt tyg för 19 kr metern på Göfab :-)

Liten verkar ha mysigt i sjalen och selen. Imponerad :-)
Användarens profilbild
Av April
Jättefina ju!!! Vad duktig du är!!!

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
Det gör inget att selen är lite hög i ryggen just nu. Han kommer ju växa och då blir det bra ska du se :-)
Användarens profilbild
Av johanna
Å, vilka fina! Jag är superimponerad :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Anka: Man kan bära på höften, jag testade det idag, men eftersom den är hög i ryggen så ser han inte så bra ändå, fast han blir ju längre. Det bästa är att jag kan få honom upp på ryggen alldeles själv.

Tabby: Visste inte att Göfab hade tyg ens, då får man ta en tur dit någon gång också.
Användarens profilbild
Av minname
jag är intresserad av hur du sydde den =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?