Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är svag i armarna så bärsjal och sele är mina bästisar när tar med min fyra månaders ut på stan. Men jag skulle behöva nåt att underlätta här hemma. När jag ska bära henne till skötbordet eller sängen. Det behöver vara superenkelt att få på. Jag har kikat lite på Hippychick Hipseat. Den verkar rätt smart. Skönt att slippa belasta axlarna.

Är den bra eller finns det bättre alternativ nån tro?
Användarens profilbild
Av sabe
Ringsjal tycker jag är bra när jag bär korta stunder hemma. Är i och för sig inte riktigt nöjd med den jag har, men tror ändå att en bra ringsjal (som man trivs med) är perfekt när man bär korta stunder hemma.
Användarens profilbild
Av melon
Fast ska du bara bära till skötbordet är det ju ganska mycket meck med en ringsjal för en så kort sträcka. Då tycker jag att det går fortare att bara dra upp axelbanden på en sele utan att knäppa bröstbandet.

Jag känner en mormor som använder en Hippychick till sitt barnbarn och hon verkar jättenöjd med sin. Sen har jag några gånger haft en sele runt midjan (som inte är knäppt utan hänger ner) men barnets rumpa kan ändå luta lite mot midjebandet och på så vis få lite bärhjälp av den.
Användarens profilbild
Av jennychangala
Här kör vi med färdigknuten kortsjal. :) In och ur i ett nafs, avlastar bra och lillan trivs (somnar om hon känner för det).
Av fröken inga
Hm, jag har ju faktiskt en kortsjal hemma som jag snabbt ratade när jag skulle börja bära i sjal. Men då ville jag ju kunna bära långa stunder. Man kan ju sy dit en ring dessutom. Ska rota fram den och prova idag.

Ska testa att använda manducan utan att knäppa bröstspännet också. Det var himla smart!
Användarens profilbild
Av Scharlott
En knytning du skulle kunna testa är höftkryss - perfekt att ha sjalen påknuten och smidigt att sätta i och ta ur barnet efter behov 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?