Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Jag fick frågan om jag kunde åka förbi fabriken här i Östersund och kolla lite, så det har jag gjort. Jag bor bara en kvarts cykling ifrån, så jag tog det på hemväg från skolan idag.

Just nu idag fanns följande inne:

BildBild

Det gröna fanns på två bredder, ca 65 och drygt 30. Det är rundstickat, så klipper man blir det ju bredare. Det svart/vita minns jag inte riktigt hur brett det var, kanske en halvmeter. På den sistnämnda är insidan vit och utsidan blir som en blandning.
Det gröna var i tjockleken 400g/m2 och det andra 600g/m2.
Det fanns naturfärgat vitt också, och det köpte jag alltihop och när melon berättat hur mycket hon vill ha av det kommer jag att tala om hur mycket det blev kvar.

Det gröna är samma som finns i tröjorna tror jag. Det naturvita som ev kommer på bild senare är det som är i underkläderna. Det svart/vita har tillverkats till madrassöverdrag av något slag, mycket tjockare och goare än de andra (en aning stelare, men inte oformligt), så det är antagligen hemskt varmt.

För den som vill tar jag gärna en tur under morgondagen (hemma med snorigt barn...), eller någon annan dag. Men man vet som sagt aldrig vad som finns inne.

Allt är andrasortering och säljs för 50:-/m.

Det var nog all info tror jag. Ni som vill ha: Hör av er!
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Just nu tillåter inte plånboken några tyginköp även om jag är intresserad, men jag kan kanske få återkomma lite längre fram. :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag vill jag vill jag vill! :eld: :lol:
Av Disa86
:lol:
Användarens profilbild
Av tesoj
Skickat PM
Användarens profilbild
Av melon
Å det gröna var ju också fint! :love: Men det kanske vi kan spara till nästa gång...

Tack igen för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Jag vill köpa 1m grönt! av det bredare... borde räcka till en overall i stl 70 va :?:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Kanske 1m svart med.... vad tror du frakten kan gå på :?:
Av sarah*
har aldrig hört talas om. Vad kan man använda det till?
Användarens profilbild
Av funshine
hmm 2 m kunde kanske införskaffas inför vintern. Vad innebär 2a sortering? vad är det för fel?
Av Britt
Oj, jag har ju glömt att läsa i min tråd :oops: ! Men jag har shoppat mycket åt flera... :D

2:a sortering kan betyda mycket... På det vita (slut nu) var det fläckar från maskinerna. Det svartvita hade utgått ur produktionen och var "över". I allmänhet är det inte något större fel på det. Igår köpte jag av det breda gröna, och då fanns bara bitar på max 1½ m. Men sådant varierar från dag till dag, det beror på produktionen. Det smalare gröna fanns det jättemycket av. Enhetspris 50:-/m. Och det kan tvättas i 60 grader.

Skicka gärna pm om jag fortsätter vara förvirrad!
Användarens profilbild
Av funshine
då vill jag gärna ha 11/2 m bred grön.
gärna lite av den ännu tunnare också om det blir över.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?