Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eld77
Igår fick jag min Hoppediz Lille, tack Eden baby! Alla säger ju att hoppizar är så tjocka och hårda och otympliga, så jag hade nästan förväntat mig att få bända ut den ur paketet. :) Nu blev det inte alls så, den är mycket mjukare och goare än jag trodde och ungefär lika tjock som min Lisa. Avlastar bra gör den också. Jag är jättenöjd! :heart:

Nu är den inte tvättad än, så lite hårdare kanske den blir men det borde gå över med lite användning i så fall.

Bild kommer självklart när jag hinner!
Användarens profilbild
Av Helena
Roligt med en ny sjal! O ja de blir mycket hårdare efter tvätt, men det går över efter några veckor. :wink:

Sådär slät och blank och tunn var min Hoppediz docksjal Dublin när den kom hem, men efter tvätt var den hur sträv och hård som helst. Men det gick ju över.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå lille som är så snygg!
Saknar nästan min lite granna! :roll:
Användarens profilbild
Av Tiz
Helena skrev:Roligt med en ny sjal! O ja de blir mycket hårdare efter tvätt, men det går över efter några veckor. :wink:

Sådär slät och blank och tunn var min Hoppediz docksjal Dublin när den kom hem, men efter tvätt var den hur sträv och hård som helst. Men det gick ju över.
Fast det blir ju alla sjalar... Min Inka är hård och stel efter tvätt. Mycket hårdare än min Hoppis. *Försöker puffa lite gott rykte till Hoppisarna ;)*
Av Aelia
Vad roligt, bild tack :lol:
Senast redigerad av Aelia den fre mar 03, 2006 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helena
Tiz skrev: Fast det blir ju alla sjalar... Min Inka är hård och stel efter tvätt. Mycket hårdare än min Hoppis. *Försöker puffa lite gott rykte till Hoppisarna ;)*
Nej, alla sjalar blir inte stela efter tvätt, min Girasol och min Easycare kändes mjuka direkt efter tvätt fastän de var nyinköpta. Och Girasolen är ju också handvävd som Hoppedizen, men den måste vara vävd på ett annat sätt.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Min Easy Norrsken var i princip lika mjuk efter tvätt som använd.
Hoppizen jag precis fått hem är också tunn och mjuk och slät, nu känns det ju nervöst att tvätta den... :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
härligt!! och grattis!! ja tack jag vill gärna se en bild på skönheten också :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Nu finns det bild! (inne på Fotografier...)

Och när ni skriver sådär blir man ju lite nervös för att tvätta den. :) Men vad 17, Lisa blir ju också hård efter tvätt men bättrar sig rätt snabbt, så det här ska väl gå!
Användarens profilbild
Av Anso
Hårda sjalar?
Mangla, mangla, mangla eller för de som inte har tillgång till en mangel - stryk......... :D
Användarens profilbild
Av annikar
Grattis!
Har också haft en lille som jag sålde vidare. Den blev ganska stel efter tvätt, men efter att ha använt den några gånger mjuknade den. Blev helgosig efter nån vecka! Och som sagt, du kan ju alltid mangla eller stryka lite :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tyckte också att den var väldigt gosig när jag klämde på den :D . tvätt är väl oundvikligt :wink: , men som sagt mangla eller stryka och sen använda är ett bra sätt att gosa in dem 8)
Användarens profilbild
Av Mi
Stopp och belägg! :oops: Det är milsvid skillnad på en lille och en tex en havanna :shock: 2 helt olika sjalar 8) Trodde nämligen jag kunde inhandla en hoppis som jag hade blivit kär i efter jag hade klämt på en lille (trodde att den andra skulle vara lika mjuk) men icke, den andra sjalen var en ... "hoppis" dvs. grov :?

Men stort grattis till din gosiga sjal :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu har jag precis plockat ut Panaman ur maskinen. Den hänger och torkar nu, så om sisådär en halvtimme kan jag meddela hur den blev!
Användarens profilbild
Av frida
Knyttet & K skrev:Nu har jag precis plockat ut Panaman ur maskinen. Den hänger och torkar nu, så om sisådär en halvtimme kan jag meddela hur den blev!
*vankar och väntar :floet2: *
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?