Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Jag har haft fyra didymos och bara en easy, och även om didysarna inte är helt exakt lika varandra beroende på färg och vävning så tyckte jag ändå bättre om den didy som jag tyckte var "sämst" (fast den var absolut inte dålig för det) än jag tyckte om min easycare.

Easyn känns helt fantastisk. Jag glömmer aldrig hur positivt överraskad jag var när jag kännde på tyget första gången. Det är verkligen mjukt och blankt och härligt, men sen, när man bär med den gör det sig inte lika bra tycker jag. Det är nästan _för_ mjukt och tunnt på något sätt, nästan som om det vore elastiskt fast det inte är det *skumt*
Det i kombination med de raka ändarna gjorde att jag aldrig blev riktig kompis med min easy. Hade ändarna varit snedskurna hade jag nog gett den en chans till, men nu får jag lägga min röst på didyn.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har iofs bara provat en Indio, men mellan Indion och Easyn vinner Easyn. Indion är mer svårknuten, känns tjockare och fluffigare, har osköna fållar. Easyn är underbart skön och jag gillar att den har raka ändar. Kan kanske hålla med om att tex Storken är stadigare till ryggknyt än Easyn, men jag tycker den funkar bra på ryggen också. Extremt lättknuten, jag är glad att det var den första vävda sjal jag köpte efter trikåsjalen.
Av LL
Jag har bara provat easyn lite snabbt, men kände att det är inget för mig. Raka ändar går bort. Känslan i tyget inte alls lika stadig och skön på easy som på didy. Igår fick jag min tredje didy förresten... :D
Användarens profilbild
Av vanja77
jag hade en didy jonas och har nu en easycare lava

vilken är då bäst?
Båda ÄR väldigt bra men jag tycker bättre om dom avsmalnande ändarna på didyn samt att den känns tunnare än easycare även efter att jag har magnlat dom.

Jo Didyn känns bättre för min del men jag älskar verkligen färgen på easycare lava så det får gå jämnt ut
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att hade jag en nyfödd skulle jag nog hellre bära den i en Easy än i en randig Didymos. Även om min Didymos är begagnad och mjuk är den inte mjuk på samma sätt som Easycare. Men till ett större barn skulle jag nog välja en Didymos.
Fast jag kan ändå inte sälja min Easycare, varje gång jag bär i den, tycker jag att den är så mjuk och härlig. Och så gillar jag färgerna.
Användarens profilbild
Av annalys
Oooh vad jag blir sugen på en Easycare för att jämföra seriöst. Jag gillar min Didymos (fast jag har ångrat mig lite angående färgen), men jag trivs bättre med de raka ändarna som min Rebozo har (de är ju helt olika på andra sätt också).

Ingen som har en lite kortare Easy i något blått till salu :wink: ?
Användarens profilbild
Av Malla
Jag nu har jag blivit helsugen på att testa en didy. Fast jag har en stork på ingång...
Och sen har jag ju lite svårt att tänka mig att skiljas från elden, trots att den egentligen är för lång för mig. Hmmm. :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Easyn har skönare fållar, bredar och plattare. Didyns (smalare, lite tjockare och stummare än det övriga tyget) KAN skära in ens nacke om man inte passar sig men man lär sig fort......

Easyn är väldigt lättknuten och glider bra när man knyter.
Känns inte som lika mycket tyg helt enkelt (jag har inte haft någon jaquardvävd Didy, än....)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?