Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Imse
Hur gör ni dom? Hur ser dom ut? Blixtlås? Kardborrband eller inget alls? [/code]
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag "slaktade" ett par gamla byxor som hade sån där "utanpåliggande ficka" på "låret". Det blev jättebra!
Användarens profilbild
Av Imse
Jag funderar på at sy en sånn som är på ringon. Hur gör man då?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Som jag förstått det gör många en ficka genom att bara vika upp den sista biten av svansen på ringsjalen, sy raksömmar i sidorna och sen vända tillbaka den så att sömmen kommer på insidan men jag vet inte om det är en sådan ficka på Ringon. Gick det att förstå? Det är svårt att skriva utan att rita...
Har du någon bra bild på hur fickan ser ut på Ringon så kan jag nog kunna lista ut hur man ska sy.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det finns massor av sätt. Har nog en del länkar på min hemsida, det var ett tag sen jag gick igenom ringsjals-sidan (som f ö inte är riktigt klar...:roll:)

Ringon har öppningen mitt fram på svansen, så man syr ihop en bit av långsidorna, viker om och syr nederkant. Ungefär. Andra varianter är påsydda fickor med eller utan blixtlås, ficka med lock, en sån ficka som linafelicia beskrev eller rentav motsvarande ficka men hopsydd även upptill och med blixtlåsöppning. Jafg gillar Ringo-fickan. Enkelt och snygggt.
Användarens profilbild
Av Imse
Tack :D Det blev en ringo-ficka men handtag. Så då viker jag i hop den när den inte används så den bliver en snygg väska :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
Imse skrev:Tack :D Det blev en ringo-ficka men handtag. Så då viker jag i hop den när den inte används så den bliver en snygg väska :D
Jag är jättenyfiken, kan du inte lägga in en bild?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?