Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammaB
Hejsan!
Är riktigt sugen på att köpa ett bärsele och är just nu mest inne på antingen Ergo eller Manduca. Men när jag läser om dem så inser jag att det bästa nog skulle vara att prova dem innan köp. Är det någon som känner till någon butik i Stockholm som har dem?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag tycker det allra bästa är att prova bärsele och bärsjal hos någon som själv burit sina barn mycket och har den erfarenheten med sig så att säga :wink: 8)

I Stockholm finns Knyt-An www.knyt-an.se och Babydesign www.babydesign.se

I övrigt brukar man kunna hitta återförsäljare på tillverkarnas hemsidor och via reklambanners här i högerkanten -->
Senast redigerad av Scharlott den mån sep 08, 2008 19:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Eller så kan du kolla om det är någon sjalträff i närheten för det finns säkert så att du kan få testa lite olika selar på en sjalträff.
Användarens profilbild
Av jennychangala
Vi har en ERGO och bor i Solna. Kom och prova här vetja! Dock ingen Manduca men då kan du ju testa en av dem i alla fall. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?