Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asz
Yes ,
har nu äntligen bestämt mig för att utöka bärgarderoben med en Mei Tai men blir alldeles förvirrad av alla olika märken!

Så vilken är bäst att bära en 18 månaders pojke, ca 12 kg och 87 cm lång?

Själv är jag 174 cm och av normalvikt, taskig rygg men stark och envis...

Tack på förhand!

:D
Användarens profilbild
Av diddeldi
oj, det är jättesvårt att säga för det är så individuellt. min favorit är eden mei tai, den ligger bra på mina axlar och sammeten är så gosig. men om du bor i göteborg kan du komma förbi på torsdag eftermiddag och prova om du vill? vi har eden och kozy inne.
Användarens profilbild
Av asz
Hej diddeldi,
jag provar gärna! Kan jag ta med mig lille S för jag har honom på eftermiddagarna? Jag bor nära Mölndal...

Har kollat in Kozyns hemsida, verkar finnas en bra variant med en ficka på utsida...
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har inte provat eden.
Jag har provat BabyHawk, kozy, freehand, tettitett, colibri, octibabycarrier (eller vad den nu heter, den har breda axelband) och sakert manga fler men det ar de jag kommer pa nu.
Tettitett ar min absoluta favorit! Jag gillar axelbanden i manchester.
Jag har just bestallt en toddler efter att ha haft en baby lange. Dessutom ar de sa fina!
Användarens profilbild
Av diddeldi
asz skrev:Hej diddeldi,
jag provar gärna! Kan jag ta med mig lille S för jag har honom på eftermiddagarna? Jag bor nära Mölndal...

Har kollat in Kozyns hemsida, verkar finnas en bra variant med en ficka på utsida...
ja det går bra att ta med barn såklart, vi har lekrum :wink:

de med ficka har vi inte inne dock. men kom hit och testa om du har lust! vi har öppet kl 14-17 på torsdag.
Användarens profilbild
Av sanna73
Eden mt är min klara favorit också. Bär både tvååriga sonen och tremånadersdottern i den :D Underbart avlastande och mysig :loving: och grymt snygg :love:
Användarens profilbild
Av katarinap
asz skrev:Yes ,
har nu äntligen bestämt mig för att utöka bärgarderoben med en Mei Tai men blir alldeles förvirrad av alla olika märken!

Så vilken är bäst att bära en 18 månaders pojke, ca 12 kg och 87 cm lång?

Själv är jag 174 cm och av normalvikt, taskig rygg men stark och envis...

Tack på förhand!

:D
Jag köpte en Toddlerhawk (från Babyhawk, men deras större variant) i somras och tycker att den funkar fantastiskt bra. Den har vadderade axelband, och jag bär min 20 månaders kille uteslutande på ryggen. (Och ibland storebror också.) Har inte provat andra MT, så jag kan inte jämföra andra modeller. Jag fastnade för Toddlerhawken för att den var så snygg, och att man själv kan välja vilka tyger man vill ha... :tumsup:
Användarens profilbild
Av April
Så länge det inte ställs en fråga direkt till återförsäljaren, vill jag att återförsäljarna/butikerna gör reklam i tråden; "Erbjudanden från våra annonsörer".

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?