Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Idag när jag var på Oxhälja, kom en kvinna med barnvagn fram till mig. Hon såg att jag bar min dotter under tröjan, och undrarde vad jag bar i. Jag visade henne stolt min nya sjal, en Hoppe Tunis :loving: och hon berättade att hon själv bar i sjal, fast barnet i fråga åkte vagn idag. Men sjalen var med, fast den tjänstgjorde just nu som filt! Hon frågade om jag även fanns med på SB, och jag sade glatt att jovisst gör jag det! Och det gjorde ju naturligtvis även hon! Så vi bytte SB namn och skulle hålla utkik efter varandra.

Jag vill bara säga hur glad jag blev av att hon kom fram, och vad mysiga underbara öppna människor det finns här, och att jag är så stolt över att vara en del av SB. Inte visste jag när jag köpte min första sjal, att ett tygstycke kunde vara så förenande!

Stor kram till er alla!!! :heart:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
:loving:
Användarens profilbild
Av Diesel
:heart:
Av anna m
Vad kul!! Var hon från Filipstad då eller?
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:Vad kul!! Var hon från Filipstad då eller?
Nej, hon var från Örebro!
Användarens profilbild
Av emelie
Sjalbarn :heart:
Användarens profilbild
Av tlillan
Användarens profilbild
Av sanna73
Användarens profilbild
Av milimani
Användarens profilbild
Av Monnis
:D Härligt att bli påhoppad av en likasinnad sjalare, många här som hoppar på främmande sjal/selbärare, även jag som trodde jag aldrig skulle våga gå fram till vilt främmande människor, men "åh vilken fin sjal/sele, vad är det för sort, är du på sjalbarn?" funkar bra som öppningsreplik :D
Av eamane
Härligt :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kan det möjligen ha varit zingo? :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nu vet jag att det var zingo :rock: (Och hon har inte tillgång till dator förrän ikväll 8) )
Användarens profilbild
Av Hannah83
zero.sara skrev:Nu vet jag att det var zingo :rock: (Och hon har inte tillgång till dator förrän ikväll 8) )
Personen i fråga får själv ge sig tillkänna, om hon vill det! Tills dess får hon vara anonym! :floet2: :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?