Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Torsdag och fredag släpptes SoS höst- och julkataloger. Idag var jag och hämtade mina exemplar (det blir billigare för mig än att låta dem skicka hit katalogerna). Så fort barnen har somnat ska jag bläddra i katalogerna, har ännu inte öppnat dem.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Min trillade ner i brevlådan här igår :app:
Jag skickade efter för ca 3 år sedan och fick då med ett inbetalningskort. De följande gångerna har de bara skickat katalogen ändå och utan inbetalningskort nu i 2 år, så jag tackar och tar emot 8)
Har bara hunnit kolla lite snabbt, men det var väl inget som direkt fastnade som så utstickande vad jag kommer ihåg så här när jag nattar barn.
Användarens profilbild
Av Aurian
Hittar jag det på nätet någonstans? Har ni någon länk?
Av Jinxan
kvarnvik skrev:www.stoffochstil.se
Man kan läsa katalogen på nätet också :)
fast det känns inte lika rätt :D :oops:
Användarens profilbild
Av tweed
JinxLinda skrev:
kvarnvik skrev:www.stoffochstil.se
Man kan läsa katalogen på nätet också :)
fast det känns inte lika rätt :D :oops:
men om man inte kan bärga sig :)
Av eamane
Jag fick mina kataloger häromdagen och de har legat på köksbordet och blivit bläddrade i flera ggr sen dess :)
Av Marine78
SoS *skratt* jag tänker hela tiden Socialstyrelsen när jag ser det, lite arbetsskadad. Skriver själv oftast S&S
Användarens profilbild
Av glis
Jag fick också katalogerna, utan att betala. Kom på att det måste vara för att jag beställde tyg i somras.

Hur är deras bommullstrikå? Jag gillar spänstiga tyger som kaninerna, är S&S liknande?
Av Marine78
glis skrev:Jag fick också katalogerna, utan att betala. Kom på att det måste vara för att jag beställde tyg i somras.

Hur är deras bommullstrikå? Jag gillar spänstiga tyger som kaninerna, är S&S liknande?
vet inte hur deras vanliga trikåer är (i 100% bomull - om de har några?!) Jag har mest de som är med lite blandmaterial, tror de kallar det spandex. De är tunna och mjuka (tänk regnbågsranden m fl tyger). De är inte lika som kaninerna i alla fall.
Användarens profilbild
Av Fryle
Marine78 skrev:
glis skrev:Jag fick också katalogerna, utan att betala. Kom på att det måste vara för att jag beställde tyg i somras.

vet inte hur deras vanliga trikåer är (i 100% bomull - om de har några?!) Jag har mest de som är med lite blandmaterial, tror de kallar det spandex. De är tunna och mjuka (tänk regnbågsranden m fl tyger). De är inte lika som kaninerna i alla fall.
Jo de har ett cerise med hjärtan i 100% bomull, och något lila enfärgat, annars har de mest blandmaterial.
Användarens profilbild
Av glis
Jag hittade några av varje men udrade över kvaliteten, men då vet jag, tack!
Skall sy upp lite av mitt Ulricehamnstyg först, för att inte tala om att jag skall fixa en mössa i mitt första byte någonsin!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Mina kom också i fredags. 2 uppsättningar. Deras dataprogram är tydligen inte så bra för jag är nog registrerad 2 gånger och det enda som skiljer är ett mellanslag i postnumret :roll:
Men för slarviga mig är det jättebra att ha dubbelt. Mindre chans att helt tappa bort dem ;)
Användarens profilbild
Av Monia
Sockertopp skrev:Mina kom också i fredags. 2 uppsättningar. Deras dataprogram är tydligen inte så bra för jag är nog registrerad 2 gånger och det enda som skiljer är ett mellanslag i postnumret :roll:
Men för slarviga mig är det jättebra att ha dubbelt. Mindre chans att helt tappa bort dem ;)
Jag fick mina idag och också dubbelt. Då blir min mamma glad :wink:
Av MammaTess
Jag fick inte ha kvar mina särskilt länge :roll: , lilla mamma kom och "norpade" dem...bra, då sparar jag lite pengar...haha...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?